Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- قبول استعفای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی که اواخر شهریورماه امسال به این سمت منصوب شده بود، امروز یکشنبه از سوی کانال تلگرامی استانداری رسانه ای شد.

به گزارش ایرنا، کانال خبری اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی اعلام کرد: به دنبال استعفای دکتر مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، مقام عالی دولت در استان با صدور حکمی، محمود ثمینی فرماندار بجنورد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی اواخر شهریورماه امسال جایگزین محمدتقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد، که ایرانی هم شهریورماه پارسال به این سمت منصوب شده بود.
یش‌از این دو نفر، «محمد رحیم نوروزیان» به مدت سه سال به‌عنوان ششمین معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی و پس از «سیف‌الله مطلبی»، «سید کریم سجادی»، «ابراهیم کاظمی»، «غلامحسین بشارتی» و «احمد محقر» در این مسئولیت خدمت می‌کردند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی که سال 83 به عنوان استان جدید در نقشه جغرافیایی کشور به ثبت رسید، شاهد تغییرات زیاد در سطح استاندار و مدیران استانداری بوده است.
6042 انتشار: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی، گفت: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تلاش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای معاونین استانداری که شامگاه سه‌شنبه در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو‌ خواهد رفت.

نظری خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود 15 ماه از عمر دولت باقیمانده است که باید در این فرصت باقیمانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد
  • ۵۰ایستگاه فرهنگی درسواحل استان بوشهر ایجادشد/استقرار۲۹ناجی غریق
  • سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم منصوب شد