Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان آل خلیفه به قبرستان الماحوز محل دفن سه شهید بحرینی یورش بردند و ضمن تهدید و تمسخر خانواده های شهیدان مانع از ورود آنها به این قبرستان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های بحرینی، با فرارسیدن سالگرد اعدام سه جوان شیعه انقلابی بحرینی که سال پیش بر جوخه اعدام به ضرب گلوله به شهادت رسیدند نظامیان آل خلیفه لحظاتی پیش قبرستان "الماحوز" محل دفن آنان را محاصره نموده و ضمن تهدید، اهانت و به تمسخر گرفتن خانواده ها و مردمی که برای زیارت آنها آمده اند  از ورود آنان به قبرستان جلوگیری کرده و همچنین اقدام به تخریب قبور و تصاویر شهدا، پرچم ها و تزئینات و گل کاری هایی که خانواده آنان بر مزار آنان نموده اند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید عباس السمیع، شهید علی السنکیس و شهید سامی مشیمع سه جوان شیعه بحرینی سال گذشته به اتهام ساختگی دست داشتن در قتل یک نیروی پلیس اماراتی الاصل برجوخه تیربار اعدام شدند و آل خلیفه در حرکتی غیر انسانی از تشییع آزادانه آنها خود داری نموده و سپس لباسهای مخصوص اعدام غرق خون آنها را برای خانواده هایشان فرستاد.

این جوانان شیعه در حالی اعدام شدند که گزارشهای فراوانی از شکنجه‌ی آنها و اخذ اعترافات در زیر شکنجه به ثبت رسیده و شواهد  بسیاری بر بی گناهی آنان از جمله عدم حضور آنان در منطقه وقوع جرم مورد ادعا دلالت می نمودند. سازمانهای بین المللی مختلفی محاکمه آنان را باطل و فاقد معیارهای اولیه محاکمه عادلانه خوانده و از اعدام آنان را به عنوان قتل غیر قانونی نام بردند.  

همچنین همزمان تحلیلگران سیاسی و فعالان رسانه ای از نقش مستقیم امارات و فشار آن بر آل خلیفه برای اعدام این سه جوان خبر داده بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت:حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم