Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:56:05 GMT

پیش بینی وضع هوای استان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۷۰۴۱

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز اصفهان؛بررسی نقشه‌های هواشناسی بيانگر استقرار جوي نسبتاً پايدار بر روی استان است.
دما هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 1 تا 2درجه افزایش خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود

مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: طبق نقشه‌های پیش یابی با ورود سامانه بارشی به منطقه از روز دوشنبه بارش باران توأم با تگرگ و رعد و برق در اغلب نقاط استان و برف در ارتفاعات منطقه پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط تا روز سه شنبه در استان پایدار است، اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در این مدت زمانی لازم است شهروندان و دستگاه‌های اجرایی موارد ایمنی را در راستای کاهش خسارت‌ها به کار ببندند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه تمرکز بارندگی اغلب در مرکز و جنوب استان است، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌های چشمگیری گزارش نشده به طوری که در میاندوآب ۲ میلی متر و تخت سلیمان تکاب زیر یک میلیمتر بارش باران داشتیم.

وی با اشاره به دمای هوای استان در روزهای پیش رو گفت: روند کاهش نسبی دما برای استان پیش بینی می‌شود که همراه با کاهش دید در جاده‌ها و مه گرفتگی خواهد بود.

صابری با بیان اینکه دمای شهرستان ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین منفی یک و مثبت ۱۶ درجه سانتی گراد در نوسان بود، اظهار کرد: در این مدت، خوی با ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان ثبت شد.

آذربایجان غربی استانی کوهستانی و با اقتصادی متکی بر کشاورزی و کشت و زرع است که پیش بینی‌های هواشناسی در برنامه ریزی های کشاورزان برای کشت و کار و سمپاشی ها بسیار تأثیر گزار است.

کد خبر 6057341

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ۴ درجه گرم‌تر می‌شود/ آغاز بارش‌های بهاری در استان
  • وضعیت آب و هوای شهرستانهای خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات
  • پیش‌بینی هوای پایتخت طی روزهای آینده/ تهران از کی بارانی می‌شود؟
  • هشدار هواشناسی برای تهران ؛ رگبار باران و وزش باد شدید | وضع هوای پایتخت تا ۲ فروردین
  • هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود
  • تهران سرد می‌شود؛ پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده
  • آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی استان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات
  • آخرین وضعیت هوای استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۵ روز آینده
  • پیس بینی وضعیت هوای کردستان در روز عید
  • آب و هوای یزد در هفته جاری چگونه است؟