Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:02:05 GMT

نفت مسجدسلیمان تیم صبای قم را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۷۱۸۱

نفت مسجدسلیمان تیم صبای قم را به آتش کشید

نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ دسته یک با نتیجه ۲ بر یک صبای قم را شکست داد. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، در هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌ نفت‌ مسجدسلیمان امروز یکشنبه 24 دی ماه سال 1396 در خانه میزبان تیم صبای قم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان برگزار شد امیر عرب براقی با کمک جواد قنبریان و مهدی صناعی قضاوت این دیدار را انجام داد.

از سوی محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان، یوسف بهزادی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، علی گودرزی، میلاد خدایی، حمید نعمتی، صادق صادقی (68- پیمان میری)، احمد داوودی، حسین دوستدار، میلاد میداوودی (60- محمد میری) و عباس عسکری (59- اکبر آفاقی) به میدان رفتند.

همچنین محمدامین میرداداشی، سید مجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، علی غلامرضایی، اسامه کاویانپور، محمد عرب‌خراسانی، مسعود ابرقویی (84- میلاد آبادی)، عرفان بادی، جهانگیر عسگری، حمیدرضا پاکیزه (70- رضا شکری) و سجاد کرمان (66-میثم شیردل) برای صبای قم بازی کردند.

در این دیدار که در حضور بیش از 5 هزار نفر از هواداران نفت مسجدسلیمان برگزار شد حسین دوستدار در دقیقه 28 نخستین گل را برای نفتی‌ها به ثمر رساند تا فریاد خوشحالی هواداران برای دقایقی در ورزشگاه طنین انداز شود.

اما در دقیقه 78 ابراهیم لطفی توانست گل خورده را برای صبای قم جبران کند و شادی را برای دقایقی به جمع هم تیمی‌های خود بیاورد.

شاگردان محمود فکری که به کسی یک امتیاز و تساوی راضی نبودند تلاش زیادی را برای عوض کردن نتیجه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان انجام دادند که موفق هم شدند.

در حالی که تنها 2 دقیقه به پایان بازی مانده بود مجید ایوبی دومین گل را برای تیم محبوب نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند تا شاگردان فکری نفس راحتی بکشند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید که نفتی‌ها 3 امتیاز هفته نوزدهم لیگ دسته یک را در خانه نگه داشتند.

نفت مسجدسلیمان با کسب این 3 امتیاز 42 امتیازی شد و صدرنشینی خود را در این هفته نیز تثبیت کرد.

در این بازی علی گودرزی و عباس عسکری از نفت مسجدسلیمان و حمیدرضا پاکیزه از صبای قم از داور کارت زرد گرفتند.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک که در دقیقه 87 مسابقه روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به دلیل ضربه‌ی آرنج توسط فریبرز گرامی، مدافع ذوب دچار شکستگی و خون‌ریزی شدید از ناحیه بینی شد، عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه آلومینیوم با انتشار تصاویر مصدومیت سلیمانی قبل و بعد از عمل جراحی عنوان کرده: «این اتفاق در حالی برای مدافع آلومینیوم رخ داد که داور مسابقه خطایی در این صحنه تشخیص نداد؛ آن هم شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و از سوی دیگر، فریبرز گرامی در صورت  دریافت اخطار در این صحنه، دو کارته و اخراج می‌شد.»

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده: «باشگاه آلومینیوم اراک مثل دیدار هفته گذشته که مقابل استقلال متضرر شدند، هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتند و قضاوت را برعهده کارشناسان محترم داوری می‌گذارند.»

با این شرایط مشخص نیست ابوالفضل سلیمانی که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شده، بتواند در بازی روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سرخ پوشان قرار بگیرد یا نه.

دیگر خبرها

  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)