Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@20:32:32 GMT

پاسداشت زنده ياد ابوالفضل سپهر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۷۴۹۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما؛ در مراسم زنده ياد ابوالفضل سپهر که امروز در نخلستان اوج برگزار شد دوستان و آشنايان مرحوم سپهر و همچنين چهره‌هاي فرهنگ و ادبيات کشور از جمله مسعود ده نمکي، محمد علي صمدي، رحيم چهره خند، محمد صادق کوشکي، کامران شرف شاهي، مصطفي محدثي خراساني، وحيد جليلي، حميدداود آبادي، گل علي بابايي در پاسداشت اين شاعر فقيد گرد هم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل سپهر متولد 15 خرداد 52 بود وي در نوجواني و در اثر سانحه اي پدر خود را از دست داد و در کنار تحصيل مشغول کار شد.
وي در اين مدت در چند فيلم و سريال هم بازي کرد و در سال 77 در اثر همنشيني با ايثارگران و خانواده هاي شهدا و جانبازان و با مشاهده غفلت ها و کاستي هاي بي شمار در حفظ دست آوردهاي شهدا، دست به قلم برد و اولين شعرش را نوشت اما هنوز تصميم به چاپ شعرهايش نگرفته بود تا اينکه در ملاقاتي با همسر شهيد همت، بنابه اصرار دوستانش شعري را خواند که درباره ازدواج شهيد همت بود.
اين مراسم درچهلمين « شب شاعر» که بيشتر به معرفي شاعران جبهه انقلاب مي پردازند، در اين مراسم نيز ياد زنده ياد ابوالفضل سپهر را با حضور مادرش گرامي داشتند.
همچنين در اين مراسم حوزه هنري، بسيج هنرمندان سازمان فرهنگي اوج، دفتر مطالعات جبهه فرهنگي انقلاب هدايايي را به خانواده ابوالفضل سپهر اهدا کردند.
برگزاري محفل «شب شاعر» در چهلمين مراسم از اين سلسله نشست، در پاسداشت زنده‌ياد ابوالفضل سپهر در موسسه فرهنگي اوج برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر پیشکسوت رادیو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور جمعی از پیشکسوت های ورزشی و هنرمندان رادیو از جمله حمید استیلی، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاویدنیا از مقابل مسجد بلال صداوسیما آغاز شد.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت درگذشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6096852 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است