Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@07:13:21 GMT

اعتراض آموزش و پرورش به مهران مدیری و دورهمی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۷۶۳۱

پول‌نیوز - آموزش و پرورش مي‌تواند موضوع نقد و حتي طنز برنامه هاي صداوسيما باشد اما دستمايه هَجو هرگز.
به گزارش پایشگاه اطلاع رسانی دولت؛ در پي اشاره طنز به معلمان در يك برنامه طنز تلويزيوني، رئيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش در نامه ای به مدیر شبکه نسیم نسبت به آن واكنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نامه رئيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي آمده است: درآخرين برنامه دورهمي، مجري محترم برنامه، در كنار تجليل شايسته جايگاه معلمان، شرايط رفاهي فرهنگيان را به نحوي به طنزكشيدندكه بازخوردها و گلايه هاي منفي بسياري از سوي معلمان شريف و فرهيخته كشور به اين وزارتخانه واصل شده است. به همين منظور لازم دانستيم اين نكته را متذكر شويم كه بهتر است مجريان محترم برنامه ها در انتخاب سوژه‌ها براي خنداندن مخاطبان، گزينه‌هاي ديگري را مورد نظر قرار دهند.
 از اين رو ضمن تشكر از حسن توجه شبكه نسيم به فرهنگ و آموزش كشور، به اطلاع مي‌رساند؛ آموزش و پرورش مي‌تواند موضوع نقد و حتي طنز برنامه هاي صداوسيما باشد اما دستمايه هَجو هرگز.
 حسب پيام هاي دريافتي گلايه آميز متعدد از جامعه معلمان سراسر كشور، يادآوري مي كنيم راه‌حل رفع مسائل معيشتي معلمان و كاستي هاي موجود اين نيست كه معلم را سوژه هَجو كنيم و البته چنين اقدامي در شأن رسانه ملي نبود. بر همين اساس مستدعي است در برنامه هاي آتي دقت بيشتري در ورود به مسائل حرفه اي معلمان داشته باشيد

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تمامی همکاران فرهنگی و همچنین فعالان تعلیم و تربیت استان برای ثبت نام و مشارکت در دومین رویداد ملی الف‌تا دعوت کرد.

فرشید قاسمی امروز، ۲۷ فروردین در نشست هفتگی برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با بیان اهداف رویداد ملی الف‌تا افزود: الف‌تا ساز و کاری است که با زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم‌افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به‌دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه است.

وی گفت: قبلا جشنواره‌های مختلفی از قبیل جشنواره‌های یاددهی _ یادگیری معاونت ابتدایی، الگوها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می‌شد که از سال جاری همه این جشنواره‌ها تجمیع و تحت عنوان الف‌تا برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: تمامی معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مراجعه در وبگاه alefta.ir، تجربه خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، در محور مدنظر خود ثبت کنند.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به این رویداد ملی در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و انتخاب خواهند شد که آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی در تهران به نمایش عموم قرار داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: قرار است در استان و کشور نیز از آثار و تجارب برتر نیز فیلم مستند تهیه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری
  • صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم)
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • پیشنهاد دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره گزینش معلمان
  • هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم)
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)