Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اوقاف فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی بی وقفه در جهت یهودی سازی حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل تلاش می‌کند و می‌خواهد واقعیت‌های مربوط به این مکان مقدس را تغییر دهد.

ایران آنلاین / این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی به تازگی فیلم کوتاهی را در یکی از پایگاه‌های عبری زبان منتشر کردند که در آن لحظه زیر آب رفتن صحن حرم به خاطر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب کاملا مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه ضمن تکذیب چنین امری، تاکید کرد: این فیلم کاملا ساختگی است و به هیچ وجه پایه و اساس ندارد و این فیلم متضمن مسائل دروغین در مورد حرم حضرت ابراهیم می‌باشد.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: «شهرک نشینان اسرائیلی در این فیلم خواستار ساخت سقفی برای صحن حرم هستند، آنان مدعی هستند که این اقدام موجب حفظ این حرم در تابستان و زمستان می‌شود».
وزارت اوقاف فلسطین از مجامع بین المللی و نهادهای حقوقی و فرهنگی و باستان شناسی خواست در جهت پایان بخشیدن به تجاوزات هدفمند و برنامه ریزی شده اسرائیل به این مکان مقدس تلاش کنند. / ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت کشور کنیا امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای شمار قربانیان فاجعه سیل در این کشور را ۲۲۸ نفر اعلام کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت کشور کنیا در این خصوص آمده است: کنیا شاهد بارش بدترین باران های سیل آسا و اثرات طوفان بوده است.

تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار نفر در کنیا به دلیل وقوع سیل آواره شده اند و حداقل ۱۶۴ نفر نیز مجروح شده اند.

مقامات کنیا و نهادهای بشردوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6097522

دیگر خبرها

  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شد