Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:18:55 GMT

حمایت فرمانداری جیرفت از شهرداران

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۸۵۹۰

حمایت فرمانداری جیرفت از شهرداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در دیدار با امید آذر مهر شهردار و اعضای شورای شهر بلوک، گفت:شهردار باید همراه و هماهنگ با منشا توسعه باشد و بزرگترین سرمایه هر مجموعه کاری فراهم کردن اعتماد مردم است،و با تکیه بر این سرمایه عظیم زمینه عمران و آبادانی فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منبع درآمد شهرداری ها ازمحل ساخت وسازها می باشد و از اعتبارات دولتی برخوردار نیستند.

امینی روش با بیان فراهم کردن مشارکت مردم تصریح کرد:درآمد خوب وپایدار با ایجاد انگیزه و با عملکرد مثبت مردم بیش از پیش می شود .

وی افزود:اتحاد ، وحدت وهم افزایی شورا بهترین دست مایه وفاق وهمدلی وتعامل با ائمه جمعه وبخشداران است و اعضای شورای شهر باید بدون توجه به مسائل حاشیه ای، کارکنند.

فرماندار جیرفت گفت: وقت شورا نباید صرف مسائل بی جهت شود،و اعضای شورا با مشاوره به دنبال منابع مالی پایدار، مثل کارخانه آسفالت و کشتار گاه باشند.

امینی روش افزود:توجه به مقررات برای شهری زیبا وبانشاط حق همه شهروندان است ودراین راستا برای ساخت معابر پارک ها از خود مردم استفاده شود.

وی با تاکید بر اجرایی وعملیاتی کردن طرح تفصیلی و هادی افزود: بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای قانون را فصل الخطاب قرار دهیم وبه آن عمل کنیم.همه باید نگاه ویژه ای به اجرای قانون داشته باشند.اگر همه ما قانونمند باشیم این مهم، زمینه ترویج پایبندی به قانون را افزایش می دهد.

امینی روش گفت:وقتی هدف خدمت به مردم باشد می توانیم خوب عمل کنیم .اما خودخواهی ولجاجت اثرات بدی به دنبال دارد و به ضرر مردم تمام می شود.مردم هرگاه بدانند خطایی صورت گرفته، قطعا ازمجاری قانونی عمل می کنند.

فرماندار جیرفت با اشاره به زحمات شهردار وشورای سابق شهر بلوک تصریح کرد:باید قدرفرصت ها رابدانیم و به رضایت مندی مردم بیاندیشیم.


احمد امینی روش اظهار کرد:بسترخوبی برای خدمت درشهربلوک فراهم شده وتصمیماتی که اتخاذ می شود درچارچوب قانون باشد و ازمجموعه شهرداران به صورت جدی حمایت می کنیم تا بتوانند شهری را درخور شأن مردم بسازند.

فرماندار شهرستان جیرفت با تاکید بر فرهنگ سازی شهر نشینی ،مدیریت جهادی وفرهنگی شهردار بلوک را مثال زدنی عنوان کرد.

همچنین در این بازدید امید آذر مهر، شهردار شهر بلوک از تعامل وهمکاری فرماندار جیرفت سخن گفت و از وی برای آبادانی این شهر درخواست حمایت کرد.

علی نیک نفس، رئیس شورای شهربلوک نیز تصریح کرد: شورابا وحدت وهمدلی کارمی کند و باتوجه به کمی ها وکاستی های موجود از اعضای شورا ،خواست تا درجهت آبادانی شهربلوک مساعدت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با همدلی اعضای شورای شهر به مردم اطمینان می دهیم چهره شهر بلوک تغییر خواهد کرد وبا انجام کارهای مثبت نگاه مردم نیز به خدمات شهری وپرداخت عوارض شهری تغییر می کند.

رئیس شورای شهر بلوک اظهار کرد:اعضای شورای شهر در دوره پنجم با تمام توان تلاش می کنند با تعامل با مسئولین اجرایی شهرستان درجهت رفع مشکلات کوشا باشند.
انتهای پیام/ی

رفع مشکلات شهرستان جیرفت با تمام قوا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از طرح‌های شورا و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: اعضای شورا طبق وظایف و تکالیفی که بر عهده دارند به لوایح واصله از سوی شهرداری به طور جدی، بی‌وقفه و به موقع رسیدگی و پیرامون آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند و در برخی موارد هم با خرد جمعی و رأی حداکثری طرح‌هایی را برای اجرا و لایحه شدن آن به شهرداری ارائه می‌کنند.

وی افزود: شهرداری باید این طرح‌ها را که برخی ممکن است مانند لوایح دوفوریتی ضرورت داشته باشد را مورد توجه قرار دهد و تدابیری برای کارسازی آن‌ها داشته باشد تا شرمنده شهر و مردم نباشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین با بیان اینکه هیچکدام از طرح‌های ارسالی شورا از سمت شهردار به‌صورت لایحه به شورا ارائه نشده، گفت: درست است که صرفه و صلاح شهر بر عهده شهردار است، بر این اساس شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از این طرح‌ها و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

اشدری ادامه داد: چون قبل از تعهد شهردار شورای شهر مجدانه رعایت صرفه و صلاح شهر را دارد و بر همین ضرورت منجر به ارائه طرح‌های پیشنهادی شورا می‌شود که خوشبختانه بر وفق سیاست‌های بودجه شهرداری قزوین است.

وی خواستار ارائه تمامی طرح‌ها و پیشنهادات که با عناوین خاص مطرح شده، ولی اجرایی نشده از سوی مدیریت شهری شد و گفت: با ارائه این موارد مردم می‌توانند مدیریت شهری را ارزیابی و قضاوت کنند که مدیریت شهری چقدر متعهد به انجام سیاست گذاری‌ها، طرح‌های مردمی و شهری از سوی شورای منتخب مردم است؟ شورایی که شهردار خود را منتخب آن می‌داند.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: بررسی شود چه طرح‌هایی بر زمین مانده است تا در سال آخر شورای ششم بتوانیم با سرعت آنها را پیگیری کنیم و یا اینکه بدانیم چه کارهایی انجام شده است.

کد خبر 750278

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد