Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:33:18 GMT

۵۰ روز پس از آخرین خداحافظی «حسن» و داغی که سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۸۷۶۱

۵۰ روز پس از آخرین خداحافظی «حسن» و داغی که سنگین است

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB کوهدشت- ۵۰ روز از آخرین خداحافظی «حسن رومیانی» یکی از خدمه نفت‌کش سانچی می‌گذرد و پدر و برادر او از سنگینی حادثه و داغی می‌گویند که بر دلشان مانده است.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: نفت‌کش سانچی روز ۲۵ آذرماه ۱۳۹۶ بندر عسلویه را با محموله میعانات گازی به مقصد یکی از بنادر کره جنوبی ترک کرد و روز شنبه (۱۶ دی‌ماه)  ساعت هشت شب به‌وقت محلی با یک کشتی فله‌بر تحت پرچم هنگ‌کنگ و با خدمه چینی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۲ سرنشین این نفت‌کش که شامل ۳۰ ایرانی و دو بنگلادشی بودند که جسد برخی از آن‌ها کشف‌شده است، اما ظهر امروز یکشنبه با غرق شدن این کشتی، امیدها برای پیدا شدن سرنشینان این نفت‌کش رنگ باخت.

در میان خدمه کشتی سانچی، سه لرستانی نیز وجود داشت که دو نفر از آن‌ها اهل شهرستان بروجرد و دیگری نیز اهل شهرستان رومشگان بوده است. «عبدالکریم بشارتی پور» سرآشپز این نفت‌کش با ۳۳ سال سابقه کار و «محمد پیریایی» ۲۶ ساله مهندس نفت است که برای کارورزی در این نفت‌کش مشغول به فعالیت بوده است و هر دوی این افراد اهل شهرستان بروجرد بودند. «حسن رومیانی» دیگر خدمه این نفت‌کش اهل شهرستان رومشگان بوده است که مصاحبه با پدر و برادر «حسن رومیانی» را در این فیلم می بینید.

پدر حسن رومیانی یکی از خدمه لرستانی جانباخته در نفتکش سانچی در سخنانی با بیان اینکه پسرم دانشجوی دانشگاه «محمود آباد» بهشهر بوده است، اظهار داشت: قسمت الهی این بود که بعد از لیسانس به روی کشتی رفت و آنجا مشغول به کار شد.

وی با بیان اینکه قسمت الهی بوده و سرنوشت اینگونه رغم خورده است، گفت: من افتخار می کنم که چنین فرزندی را تحویل جمهوری اسلامی ایران داده ام.

پدر جانباخته لرستانی حادثه نفتکش سانچی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آخرین باری که پسرم مرخصی اش تمام شد و او را زیر قرآن راهی کردم تقریبا  به ۵۰ روز پیش بر می گردد، ادامه داد: حسن با خیال راحت با مادر، خواهران و برادرانش خداحافظی کرد.

برادر این خدمه جانباخته نفتکش ایرانی نیز در سخنانی با بیان اینکه چهار سال حسن به عنوان مهندس روی کشتی کار می کرد، گفت: معمولا زمان کاری حسن به گونه ای بود که دو تا سه ماه روی عرشه کشتی کار می کرد و دو تا سه ماه در خانه بود.

وی با بیان اینکه این حادثه برای ما واقعا سنگین است، عنوان کرد: اما خوشحال هستیم که برادرم به عنوان یک سرباز برای جمهوری اسلامی ایران شهید شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس