Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت شهید مفقودالاثر مدافع حرم حضرت زینب (س) سردار شهید احمد جلالی نسب و شهدای مسجد امام صادق (ع) خیابان انقلاب (چهارمردان) به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید کلهری حوزه دو شهید قربانی و بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برگزار می‌شود.
به گفته محمد علی نادری فرمانده پایگاه شهید کلهری، بسیجیان باید در همه عرصه‌های جامعه پیشگام بوده و برای عموم مردم الگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا از جایگاه ویژه‌ای در میان مردم برخوردار هستند و برگزاری مراسم‌های یاد بود آن‌ها کمترین کاری است که می‌توان در مقابل از خود گذشتگی‌های شهدا انجام داد.
یادآور می‌شود: نخستین شب یادواره در قالب جلسه هفتگی هیئت الهادی (ع) روز دوشنبه ۱۸ دیماه برگزار شد، دومین و سومین جلسه آن روز ۲۵ دیماه و دوم بهمن با سخنرانی حجت الاسلام بخشی و نوحه خوانی سید محسن بنی فاطمه و سید علی حسینی‌نژاد در محل مسجد امام صادق (ع) واقع در کوچه ۱۴ خیابان انقلاب، گذر صادق، برگزار خواهد شد.
این یادواره به طور دوره‌ای و با حضور بسیجیان پایگاه شهید کلهری، خانواده‌های معظم شهدا و نمازگزاران مسجد و در هر نوبت با محوریت یکی از شهدای شاخص استان و به یاد شهدای محل برگزار می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران که با همراهی فرماندهان سپاه، بنیاد شهید، مدیریت شهری، امور ایثارگران منطقه ١۴ همچنین جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بزرگداشت، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه را محکوم و اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، تاکید کرد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و مأموریت است.

مراسم اربعین شهادت شهدای کنسولگری در منطقه ١۴ با مدیحه سرایی سخنرانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ویژه برنامه‌های گرامیداشت به پایان یافت.

کد خبر 6099994

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود