Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ۶ ورزشکار از استان گلستان برای شرکت در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به تیم ملی دو و میدانی بانوان ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم ملی دو و میدانی بانوان ایران برای حضور در هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن بانوان قهرمانی آسیا مشخص شد که در این میان نام ۶ ورزشکار از استان گلستان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الناز کمپانی و سارا ندافی در ۶۰ متر با مانع، ثریا قلیچ نیازی و سمانه کوهکن در پرش سه گام، حمیده اسماعیل نژاد در دوی ۶۰ متر و آیلین بابکی در پرش ارتفاع و پرش طول، نفراتی بودند که در عضویت تیم گلستان در مسابقات دو و میدانی داخل سالن بانوان قهرمانی کشور موفق به کسب مقام شدند تا به تیم ملی دو و میدانی بانوان ایران دعوت شوند.

اردوی تیم ملی دو و میدانی بانوان کشورمان به صورت غیر متمرکز و زیر نظر هیئت‌های دو و میدانی استان‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین ترکیب تیم ملی دو و میدانی آقایان ایران هم برای حضور در هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد که متین مداحی از گلستان در پرش سه گام باید در رقابت انتخابی با سه ورزشکار دیگر رقابت کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن

نخستین جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی-تایلند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک نخستین نشست هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنر‌های رزمی (تایلند ۲۰۲۴) با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و انجمن‌های مختلف در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سید نصراله سجادی مشاور رئیس، محمد تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و نماینده امور بین‌الملل کمیته به‌طور مجزا با حضور روسا، دبیران فدراسیون‌ها و سرپرستان تیم‌های ملی بولینگ و بیلیارد، اسکیت، انجمن‌های ورزشی (سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو)، شطرنج، فوتبال (فوتسال)، هاکی (سالنی)، موی تای، اسکی (رولر اسکی)، همگانی (ورزش‌های الکترونیک)، بسکتبال ۳ نفره، دوچرخه‌سواری، بدمینتون، شنا (شنا ۲۵ متر) برگزار شد و طی آن مسئولان و سرپرستان فدراسیون‌ها، انجمن‌ها و تیم‌ها به تشریح وضعیت تیم‌های خود برای اعزام به این دوره از بازی‌ها پرداختند.

پس از بررسی وضعیت تیم‌های ملی رشته‌های مختلف و پرسش و پاسخ‌های مطرح شده در این زمینه، مقرر گردید تا در نهایت بعد از بررسی وضعیت تیم‌های ملی با توجه به میزان حضورشان در رقابت‌های بین‌المللی پیش‌رو و شانس مدال‌آوری‌شان در این دوره از بازی‌ها، در جلسات بعدی در خصوص رشته‌های نهایی اعزامی به این رقابت‌ها تصمیم‌گیری‌های لازم صورت پذیرد.

این بازی‌ها به دلیل پاندومی کرونا بار‌ها به تعویق افتاده بود تا این‌که در نهایت از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازی‌ها مقرر شد طی روز‌های ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) به‌طور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود.

در این دوره از بازی‌ها، ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم می‌روند.

این جلسات با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، به‌طور مجزا با دیگر فدراسیون‌ها و انجمن‌های کاندیدای حضور در این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های آینده در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • بانوان ایران از کسب سهمیه المپیک در تپانچه ۱۰ متر بازماندند
  • ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا
  • تیراندازی انتخابی المپیک| ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • تیمی که هدفش رسیدن به المپیک است
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن