Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@10:04:10 GMT

تأکید وزیر دفاع آلمان بر ادامه مبارزه با داعش

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۹۲۲۷

رویداد۲۴-وزیر دفاع آلمان روز یکشنبه با اشاره به اینکه جنگ علیه گروه تکفیری-وهابی داعش هنوز پایان نیافته است، بر ضرورت دست کم نگرفتن ظرفیت عناصر این گروه تروریستی تأکید کرد.اورسولا فون در لین، وزیر دفاع آلمان روز یکشنبه با اشاره به این که جنگ علیه گروه تکفیری-وهابی داعش هنوز پایان نیافته است، بر ضرورت دست کم نگرفتن ظرفیت اعضای این گروه تروریستی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورسولا فون در لین در جریان دیدار با نیروهای آلمانی که در قالب ائتلاف نیروهای مبارزه با داعش در اردن مستقر هستند، این مطلب را عنوان کرد. وزیر دفاع آلمان ضمن دعوت به ادامه مبارزه با گروه افراطی داعش اعلام کرد «داعش به لحاظ نظامی تا اندازه زیادی شکست خورده است، اما نباید آن را دست کم گرفت».

280 نظامی آلمانی در چهارچوب ائتلاف مبارزه با داعش در عراق و سوریه می جنگند. دولت آلمان پیش بینی کرده است نیروهای خود را در منطقه کاهش دهد اما به گفته وزیر دفاع آلمان هنوز مبارزه با داعش به پایان نرسیده است.

 

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش اهدا می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: وزارت ورزش حتماً به رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، کمک می‌کند. وزارت ورزش حتماً کمک می‌کند نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و... رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: هر باشگاهی برای تغییر نام، باید مسیر قانونی خود را طی کند. استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند و متولی خاص خودشان را دارند.

هاشمی تأکید کرد: هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن طی کند؛ کمیسیونی تحت عنوان ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم.

وی با تأکید بر اینکه حق پخش گره ورزش کشور است که باید باز شود، ادامه داد: حق پخش فقط متعلق به دو تا باشگاه نیست و متعلق به همه ورزش است.

وزیر ورزش گفت: در برنامه هفتم توسعه حق پخش دیده شده و به آیین نامه‌ای موکول شده که با کمک وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما  تنظیم شده و به تصویب هیات دولت می‌رسد.

هاشمی همچنین گفت: حق پخش حق ورزش است باید به ورزش داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه