Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار با فیصل هارون مدیر واحد تولیدی نستله ایران افزود:نستله برند معتبری در بین واحدهای صنعتی دنیا است و ما از فعالیت و حضور آن در ایران استقبال می کنیم.
وی اضافه کرد:به طور کلی صنایع غذایی اهمیت ویژه ای دارند و در این میان فعالیت واحد نستله در قزوین به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در جهان برای ما فرصت خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی ادامه داد:قزوین هم با توجه به نزدیکی با کشورهای آسیای میانه موقعیت جغرافیایی خوبی برای توسعه سرمایه گذاری دارد.
زاهدی از سرمایه گذاری های جدید نستله در آینده در قزوین استقبال کرد و قول همکاری مساعد و حمایت از این سرمایه گذاری را داد.
مدیر واحد تولیدی نستله نیز گفت: این شرکت تاکنون150میلیون دلار سرمایه گذاری در ایران داشته که 100 میلیون دلار آن در قزوین بوده و واحد قزوین جزو واحدهای مهم ما است.
فیصل هارون افزود:این شرکت در سال جاری25 میلیون دلار صادرات به تمام کشورهای حوزه خلیج فارس به جز عربستان داشته است.
وی اضافه کرد:با توجه به دغدغه ها و برنامه های دولت دکتر روحانی در راستای اشتغال، نستله نیز در همین جهت حرکت های خوبی داشته به طوری که هم اکنون بعد از 15سال از فعالیت آن در ایران برای900 نفر به طور مستقیم و 2هزار نفر غیرمستقیم شغل ایجاد کرده که بیش از نیمی از آنها در قزوین مشغول هستند.
وی ادامه داد:این واحد تولیدی همچنین در طی این دو ماه یک سرمایه گذاری20میلیون دلاری برای ایجاد 2واحد تولیدی جدید شامل نسکافه و مواد غذایی طعم دهنده به نام مگی دارد.
هارون افزود:این شرکت در سال آینده هم10میلیون دلار دیگر سرمایه گذاری خواهد کرد که برای 50 تا 100 نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
شرکت نستله با قدمت150سال هم اکنون436واحد تولیدی در 86کشور دنیا دارد.
6012** 7388خبرنگار:پریسا نوروزی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی