Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:59:43 GMT

ناکامی سارقان خودرو در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۹۴۳۱

ناکامی سارقان خودرو در قزوین

به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا، ایمانعلی محمد زاده با بیان جرییات این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف خودرو ال 90 توسط 2 سارق، موضوع از طریق مرکز بلافاصله به واحد های گشت کلانتری ها و پاسگاه ها برای شناسایی و دستگیری سارقان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه در جاده قزوین-رشت پس از اعلام مرکز 110 خودرو را شناسایی و دستور ایست صادر کردند،افزود: سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست پلیس با سرعت بالا متواری و پس از تعقیب و گریز و با همکاری واحد گشت انتظامی پاسگاه 'آق بابا' متوقف و 2 سارق دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: راننده پس از سوار کردن 2 مسافر در شهر کرج به مقصد رشت در جاده قزوین-رشت با درخواست مسافران توقف و پس از آن با تهدید اسلحه سرد، خودرو را به سرقت بردند که با اقدام سریع و به موقع کارکنان انتظامی و پلیس راه ، ناکام ماندند و پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

**انتقال 14 کیلو گرم مواد مخدر در پوشش خانواده توسط سوداگر مرگ
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری یک قاچاقچی با 14کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک خبر داده است.
سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و پس از توقف آن 14 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به قصد انتقال مواد مخدر در پوشش خانواده توسط فرد دستگیرشده، افزود: متهم پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت