Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا محبوبی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی راه اندازی دفاترتسهیل گری درمناطق حاشیه نشین استان البرز با بیان اینکه بر اساس فرامین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل، پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی، افزود: گاهی کاهش جزئی آسیب های اجتماعی که گزارش می شود نمی تواند حائز اهمیت باشد چراکه ممکن است ناشی از نوسانات مقطعی باشد، بنابراین باید برنامه ریزی دقیق در این زمینه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین خاطرنشان کرد: طرح راه اندازی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه ای و با محوریت مردم در دستور کار قرار گرفته که با استفاده از مشارکت مردم و خیرین، هماهنگی های لازم برای رشد و توسعه این مناطق و ساماندهی معضلات اجتماعی صورت گیرد.
وی اضافه کرد:نمی توان با سیاست های تخریبی و انکار، معضلات مناطق حاشیه ای را ساماندهی و حل کرد، بنابراین باید با پذیرفتن این امر و جلب مشارکت های مردمی، اقدامات لازم را انجام داد.
محبوبی با بیان اینکه 10 استان کشور که در شرایط حساس تری درگیر معضلات اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی قرار دارند، پایلوت اجرای این طرح می شوند، گفت: این امکان در 10 نقطه حاشیه نشین البرز نیز فراهم خواهد شد.
1535/ 6155/ خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان ‌چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادرها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی