Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمت صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بنیاد خیریه از تابستان امسال در راستای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد و توانمند و شناسایی و تشویق وقف کنندگان، خیرین، نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی و جلب حمایت مالی آنها و فرهنگ سازی به منظور مشارکت خیرین در حوزه علم و فناوری تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این بنیاد با کمک تعدادی از اساتید برجسته استان تشکیل شده است، افزود: تاکنون 65 نفر از دانش آموزان برتر استان به عضویت این بنیاد حمایتی درآمده اند.
رئیس بنیاد نخبگان کردستان تاکید کرد: در این بنیاد، حمایت از دانش آموزان مستعد و توانمند در قالب اعطای جایزه های دانش آموزی است که حمایت ماهیانه تحصیلی یکی از آنها به شمار می رود و برای آن هم شیوه‌ نامه‌ تدوین شده است.
صادقی یادآور شد: تمامی حمایت‌ها و تسهیلات این بنیاد در قالب جایزه های دانش آموزی و دانشجویی است تا ضمن حفظ عزت نفس، باعث تقویت حس نوع دوستی و ایجاد انگیزه در میان آنان باشد.
به گفته وی، افراد خیر و نیکوکاری که تمایل داشته باشند می‌توانند حمایت‌های خود را در قالب این جوایز به طور کامل به افراد خاص واجد شرایط اعطا کنند.
رئیس بنیاد نخبگان کردستان با بیان اینکه بنا داریم برای شناسایی دانش آموزان مستعد نیازمند این طرح را از مدارس نواحی یک و 2 سنندج و بصورت آزمایشی شروع کنیم، گفت: از روسا و معلمان این نواحی انتظار می رود که نسبت به شناسایی این دانش آموزان بویژه در مدارس حاشیه شهر اقدام کند.
بنیاد نخبگان استان کردستان با پیگیری مسئولان استان و بنیاد ملی نخبگان درتاریخ اردیبهشت سال 90 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، شناسایی، پشتیبانی و تلاش برای شکوفایی استعدادهای برتر و نخبگان استان با ایجاد بستر قانونی لازم از مهمترین رسالت های این بنیاد در استان است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر گفت: با همت و همدلی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و تلاش دانش آموزان یزدی، استان یزد توانست برای سی امین سال پیاپی رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را کسب کند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان یزدی در کنار کنکور توانستند در مجموعه مسابقات کشوری پنج و هشت گانه دانش آموزی حائز رتبه برتر شوند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور