Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد گفت: کسانی که قصد دریافت یارانه دارند، می بایست به دولت اجازه راستی‌آزمایی بدهند. این به آن معناست که این افراد باید به دولت مجوز بدهند حساب های شخصی آنان را چک کند.

هادی قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه حیف هایی که در کشور می شود، از میل ها بیشتر است، اظهار داشت: دولت برای حل مشکل اقتصادی مردم از تمامی راه ها باید وارد شود و هر اقدامی که لازم است انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدین معناست که درراستای ایجاد اشتغال و حل مشکلات کسری بودجه، دولت باید در کنار اقداماتی که برای حذف یارانه ها انجام می دهد، نسبت به مبارزه با فساد اقتصادی نیز اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید حذف یارانه ها را به مبحث مبارزه با فساد اقتصادی ربط دهند، گفت: درست است که باید با فساد اقتصادی مبارزه شود اما حذف بخشی از یارانه ها هم کار نادرستی نیست. برای پیشرفت اقتصادی برخورد دولت با فساد اقتصادی باید در کنار حذف یارانه ها صورت بگیرد.

نماینده مردم اسفراین در ارتباط با نحوه حذف یارانه ها در بودجه 97 بیان کرد: هنوز دررابطه با نحوه حذف بخشی از یارانه ها چند راهکار مطرح است و این موضوع نهایی نشده است. اما در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 پیشنهادی تصویب شد که بر مبنای آن دولت مکلف به حذف یارانه پردرآمدها می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم افزود: بر مبنای این مصوبه کسانی که قصد دریافت یارانه دارند، می بایست به دولت اجازه راستی‌آزمایی بدهند. این به آن معناست که این افراد باید به دولت مجوز بدهند حساب های شخصی آنان را چک کند.

وی با اشاره به اینکه دولت تاکنون برای راستی‌آزمایی درخواست متقاضیان یارانه مشکلاتی داشت و به‌لحاظ امنیتی نمی توانست حساب شخصی مردم را چک کند، بیان کرد: با توجه به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق این مشکل حل شده است و متقاضیان دریافت یارانه باید این مجوز را به دولت بدهند تا ادعای آنان مبنی بر واجد شرایط بودن اثبات شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: احتمال این وجود دارد که درسال 97 حدودا 20 الی 30 میلیون نفر از لیست یارانه‌بگیران حذف شوند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شعار هر سال هوشمندانه و با تدبیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌شود، گفت: این بدان معنی است که به این شعار باید نگاه عملیاتی داشته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با یادآوری اینکه نام‌گذاری سال به هیچ وجه شعار نمادین نبوده، بلکه دستور موکدی است که باید عملیاتی شود، افزود: برای اینکه شعار سال تحقق یافته و شاهد جهش تولید به واسطه مشارکت مردم باشیم، باید ریل‌گذاری لازم توسط مدیران و صاحب‌نظران انجام شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به یکی از موضوعات مهم امروز کشور یعنی جوانی جمعیت اشاره و با تاکید بر اینکه این موضوع باید به جد پیگیری شود، ادامه داد: برای اینکه شاهد تحقق موضوع جوانی جمعیت باشیم، باید اهمیت این موضوع بیش از پیش و در شرایط مختلف تکرار و تبیین شود؛ چرا که بدون این اقدامات نمی‌توان به نتیجه دلخواهد دست یافت.

وی با بیان اینکه نسل جوان در زمینه فرزندآوری با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی مواجه هستند که این نگرانی‌ها باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی باعث شود که جوانان از روزی‌رسانی خداوند به بندگان خود ناامید شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین به انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: بی‌تردید این عملیات یک پاسخ مشروع به اقدام جنایتکارانه اسرائیل بود که باعث شد غرور ملی در درل ملت ایران تقویت شده و دوستان و دشمنان به اقتدار ایران اسلامی معترف شوند.

کد خبر 6086230

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟