Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای تمیز کردن کفش جیر با یه برس نرم تا جایی که می‌تونید خاک‌ها رو پاک کنید و بعد مایعی که از ترکیب ۵۰/۵۰ سرکه سفید و آب درست شده استفاده کنید. کمی از مایع رو روی برس بریزید و به کفش بمالید تا گردوخاک‌ها کاملا از بین برن.

سرویس سبک زندگی فردا: درسته معمولا کفش ها تو فصل زمستون بیشتر آسیب می‌بینن چون در معرض برف و بارون قرار می‌گیرن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفش‌های چرمی، پشمی و جیر نیاز به مراقبت بیشتری نیاز دارن و باید از برف و بارون و نمک و گرد و خاک حفظ بشن. پس قبل از این که کفش‌هاتون دورانداختنی بشن این روش‌های موثر که قبلا هم با موفقیت تست شدن رو برای تمیز نگهدانشون امتحان کنید. در ادامه این مطلب را به نقل از بدونیم بخوانید.

 

تمیز کردن کفش‌های چرم

پوشیدن کفش‌های گرون قیمت چرم تو روزای بارونی و برفی جرات می‌خواد. اما اگه روش‌های تمیز کردنشون رو بلد باشید با خیال راحت تر اون ها رو می‌پوشید.

تمیز کردن نمک و خاک: یک بطری آب پاش رو نصف نصف از آب و سرکه و چند قطره روغن درخت چای پر کنید. مستقیم به کفش بزنید، با دستمال تمیز پاک و خشک کنید.

تمیز کردن بوت‌های مرطوب: اگر کفش‌ها خیس شده باشن مقداری روغن زیتون روی کفش بمالید تا موقع خشک شدن حالت نرم خودش رو از دست نده.

تمیز کردن و برق انداختن: سرکه سفید و روغن بزرک و چند قطره روغن درخت چای را با هم ترکیب کنید. بعد از ۱۵ دقیقه به شکل دایره‌ای ماساژ بدید تا اضافی مواد کاملا پاک بشه. در صورت لزوم دوباره این کار رو تکرار کنید. تا زمانی که کفش دیگه روغن رو به خودش جذب نکنه.

تمیز کردن کفش های جیر

کثیف شدن و خیس شدن کفش‌های جیر برای ما یه فاجعه ست. برای تمیز کردنشون از روش‌های زیر استفاده کنید و حتما برسی که استفاده می‌کنید باید کاملا نرم باشه تا به کفش‌ها هیچ آسیبی نرسونه.

تمیز کردن نمک و خاک: با یه برس نرم تا جایی که می‌تونید خاک‌ها رو پاک کنید و بعد مایعی که از ترکیب ۵۰/۵۰ سرکه سفید و آب درست شده استفاده کنید. کمی از مایع رو روی برس بریزید و به کفش بمالید تا گردوخاک‌ها کاملا از بین برن.

تمیز کردن بوت‌های مرطوب: یک عدد حوله تمیز بردارید و به حالت ضربه روی کفش بزنید تا رطوبت کشیده بشه. بوت‌ها بعد از خشک شدن کمی سفت میشن پس با برس روی کفش بکشید تا از حالت سفتی دربیاد.

چکمه‌های لاستیکی

این مدل کفش‌ها معمولا توی فصل بهار و پاییز هم استفاده میشن. پس باید کمی تو مراقبت کردن ازشون دقت کنید.

تمیز کردن نمک و خاک: این مدل کفش‌ها دیر آسیب میبینن و راحت تمیز میشن. با آب و صابون هم راحت میشه این کفش‌ها رو تمیز کرد اما محلول آب و سرکه سفید بهتره. کمی محلول روی کفش بریزید و با دستمال خشک کنید.

جلوگیری از خط افتادن روی بوت‌ها: بوت ها رو زیر آفتاب یا کنار سیستم گرمایشی قرار ندید.

از بین بردن سائیدگی: سائیدگی‌ها به راحتی با آب و صابون از بین نمیرن. اما مشکل با پاک کن به راحتی حل میشه. روی سائیدگی‌ها با پاک کن بمالید و با دستمال تمیز کنید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان