Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ماشاالله میرزا حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهدی جهانداری،  دبیر مدارس متوسطه منطقه نوق در مسابقات مهارت های فردی (روپایی) قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد، پس از ورزشکارانی از بابلسر و شیراز به مقام سوم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهدی جهانداری در حال حاضر به عنوان دبیر ادبیات فارسی دبیرستان دور دوم متوسطه قمر بنی هاشم منطقه نوق مشغول خدمت است و پانزده سالست که در مهارت روپایی و رشته ورزش فوتسال فعالیت می کند.

انتهای پیام/ب

درخشش معلم نوقی در رقابت های قهرمانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: معوقات دی، بهمن و اسفند ماه فرهنگیان و نیروهای خرید خدمت و کلیه بدهی حوزه امتحانات به همراه هدیه روز معلم طی یک تا ۲ روز آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس فن و حرفه ای ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده بود که این رقم در سال جدید با افزایش صد در صدی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی مدارس با ۵۰ درصد رشد از ۳۳ سانتیمتر به ۴۸ سانتیمتر رسید، عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۷۴ چمن مصنوعی در مدارس استان ساخته شده و امیدواریم این تعداد به ۱۰۰ زمین چمن افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۷۵ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در قزوین تحصیل میکنند این آمار را افزایشی خواند و عنوان کرد: ۸ نفر از این دانش آموزان دختر و ۶۷ نفر نیز دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شدند کخه موفق شدیم با همراهی دستگاه های دیگر ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

کد خبر 6093459

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم