Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بارسلونا در هفته نوزدهم رقابتهای لالیگا در زمین رئال سوسیه داد به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. این در حالی بود که نیمه نخست با برتری ۲ بر یک میزبان خاتمه یافته بود.

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال رئال سوسیه‌داد و بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن بارسلونا پیروزی ارزشمند ۴ بر ۲ را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر یک تیم میزبان همراه شد. ویلیان خوزه در دقیقه یازده با ضربه سر دیدنی خود دروازه تراشتگن را گشود و پس از آن هم نوبت به خوآن می رسید تا در دقیقه ۳۴ دومین شوک را به آبی اناری ها وارد کند.

بارسلونا قبل از اینکه نیمه نخست پایان یابد یکی از گل ها را جبران کرد. پائولینیو در دقیقه ۳۹ روی پاس عرضی سوارز دروازه میزبان را گشود.

تیم بارسلونا در زیر بارش باران نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۵۱  لوئیس سوارز روی پاس لیونل مسی به زیبایی و با ضربه ای فنی دروازه سوسیه داد را گشود.

بارسلونا در ادامه عثمان دمبله را به میدان فرستاد تا از فشار میزبان خارج شود. شاگردان والورده که بهتر از نیمه نخست بازی می کردند در دقیقه ۷۱ به گل سوم خود رسیدند. این بار هم لوئیس سوارز از کمند مدافعان حریف گریخت و دروازه سوسیه داد را گشود.

لیونل مسی که در این مسابقه تلاش زیادی برای گلزنی به خرج داده بود در دقیقه ۸۵ چهارمین گل بارسلونا را به ثمر رساند. کاپیتان آبی اناری ها در این مسابقه روی یک ضربه کاشته به زیبایی دروازه میزبان را گشود. این هفدهمین گل فصل لیونل مسی بود.

بارسلونا که در هفت بازی گذشته خود در زمین سوسیه داد پنج شکست و دو تساوی را در کارنامه داشت سرانجام به ناکامی های خود در زمین گربه سیاه همیشگی پایان داد و به ۳ امتیاز شیرین این بازی دست یافت.

شاگردان والورده با ۵۱ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند. اتلتیکو مادرید با ۴۲ امتیاز دوم است. جالب اینکه رئال مادرید با ۳۲ امتیاز بعد از والنسیای ۴۰ امتیازی در مکان چهارم جدول لالیگا ایستاده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه

ساسولو میزبان اینتر است

طرفداری | اینتر و ساسولو برای بیست و دومین بار در تاریخ سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در 21 تقابل قبلی سهم نراتزوری 10 و سهم نرووردی 9 پیروزی بوده است (به همراه 2 تساوی). 

اینتر، قهرمان زودهنگام سری آ در فصل 2023/24 از ساعت 22:15 روز شنبه مورخ 15 اردیبهشت 1403 (4 می 2024) در ورزشگاه ماپی میهمان ساسولوی رده نوزدهمی است. قضاوت این دیدار که در هفته سی و پنجم برگزار می شود، برعهده متئو مارکتی است.

ساسولو که خطر سقوط را به صورت جدی حس می کند، در این سالها اینتر را بارها اذیت کرده و به گربه سیاه نراتزوری معروف شده و باید دید فردا چه نتیجه ای کسب می کند. افعی ها در آخرین بازی خود تورینو را با حساب 2-0 شکست دادند درحالی که نرووردی فلورانس را با باخت سنگین 5-1 مقابل فیورنتینا ترک کرد. هواسکورد نتیجه این بازی را 2-0 به سود اینتر پیش بینی کرده است. در تیم میزبان ترسولدی محروم و براردی مصدوم هستند و در مورد رسیدن کاستیخو و دفرل شک و تردید وجود دارد. در تیم میهمان نیز آچربی هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. ساسولو تنها تیم شکست ناپذیر مقابل شاگردان سیمونه اینزاگی در فصل جاری لیگ ایتالیا محسوب می شود. در پیش بینی ترکیب گاتزتا، دو بازیکن فرانسوی افعی ها یعنی پاوار و تورام روی نیمکت خواهند بود.  

ترکیب احتمالی ساسولو (4-2-3-1): کونسیلی | دویگ، فراری، ارلیچ، تولیان | راچیچ، بولوکا | لورینته، تورستوت، بایرامی | پینامونتی

ترکیب احتمالی اینتر (3-5-2): زومر | بیسک، دی فرای، باستونی | دومفریز، بارلا، اصلانی، فراتزی، دی مارکو | آرناتوویچ، لائوتارو مارتینز 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه