Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از اجرای هم زمان تغییرات طرح ترافیک و طرح پارک حاشیه‌ای در پایتخت خبرداد.

محمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: حذف طرح ترافیک سبب حذف رانت می‌شود و به دنبال این هستیم که بسته‌ای سیاست‌ها را در طرح ترافیک جدید اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ریزی اصلی ما به گونه‌ای است که با اعمال تغییرات در طرح ترافیک، سیستم حمل و نقل عمومی تقویت شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای آژانس‌ها اظهارکرد: در طرح جدید ترافیک، آژانس‌های پایتخت مشمول برخی تسهیلات خواهند شد و می‌توانند با مبالغ اندک تر، مجوز ورود به محدوده ترافیک را دریافت کنند.

علیخانی ارگان‌های دولتی را عمده استفاده کنندگان از مجوز‌های طرح ترافیک اعلام کرد و گفت: عمده استفاده کنندگان مجوز طرح ترافیک، ارگان‌های دولتی هستند و اکنون بیشترین مجوز در دست ارگان‌های دولتی است.

وی تاکید کرد: در طرح ترافیک جدید، دستگاه‌های دولتی ملزم می‌شوند که هزینه حضور در پایتخت را بپردازند و طرح ترافیک جدید می‌تواند بخشی از هزینه‌های مدیریت شهری برای اداره شهر تهران را جبران کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص الزام شهرداری تهران به تهیه برنامه برای پارک حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که طرح پارک حاشیه‌ای را هم زمان با تغییرات طرح ترافیک اعمال کنیم.

علیخانی افزود: پارک حاشیه ای، پارک لحظه‌ای است و بدون شک در برنامه ریزی‌های اولیه ما نیز نیم ساعت پارک در معابر رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های شهرداری برای دریافت وجه از خودرو‌هایی که اقدام به پارک در حاشیه خیابان‌ها می‌کنند اظهارکرد: افرادی هستند که از صبح تا شب خودرو خود را در معابر پارک می‌کنند و در مقابل افرادی که برای انجام کار‌های کوچک می‌خواهند خودروشان را پارک کنند را با مشکل مواجه می‌کنند. این اقدام سبب می‌شود پیمایش خودرو‌ها برای یافتن جای پارک افزایش یافته و در نتیجه آلودگی هوا و ترافیک افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.

روابط عمومی ایسیکو اعلام کرد، وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامه‌های امسال می‌توان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌های کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد. 

محمدی با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشم‌انداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامه‌ها و پروژه‌های زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد. 

وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضه‌ها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌کنیم.

گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و ... را به شرکت‌های بزرگ صنعتی ارایه می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳