Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرایر مگویان این روزها صاف‌صاف در کشورش می‌چرخد، راه می‌رود و تفریح می‌کند اما پول توجیبی‌اش را باشگاه استقلال تهران می‌دهد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان‌طور که می‌دانید کادرفنی سابق استقلال تهران پس از بررسی‌های لازم (!) هرایر مگویان ، مدافع ارمنی خود را در لیست مازاد قرار داد! علیرضا منصوریان اطمینان داشت با بازگرداندن پژمان منتظری و داشتن مجید حسینی و عظیم گوگ دیگر نیازی به هرایر مکویان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که او تا پایان لیگ هفدهم با استقلال تهران قرارداد داشت و حاضر به جدایی نبود.

ارزش این قرارداد مطابق شنیده‌ها یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که باشگاه استقلال تهران باید همه آن را به مکویان پرداخت کند. شاید برای شما هم این سؤال به وجود آمده باشد که هرایر مکویان کجاست و این روزها چه می‌کند؟

اگر این‌طور است باید به اطلاع شما برسانیم که مدافع ارمنی، این روزها صاف‌صاف در کشورش می‌چرخد، راه می‌رود و تفریح می‌کند اما پول توجیبی‌اش را باشگاه استقلال تهران می‌دهد! متأسفانه کسی هم نیست که از مدیران استقلال تهران بپرسد چرا با مدافع ارمنی قرارداد نسبتاً بلندمدت بستند؟ از آن گذشته با چه پشتوانه‌ای او را در لیست مازاد قرار دادند؟ چه دلیلی داشت که استقلال تهران، مکویان را قرضی به تیم‌های دیگر نداد؟ مدافعی که با زرنگی خاصی حاضر به فسخ قرارداد خود نشد چون خوب می‌دانست، می‌تواند به لطف قانون و فیفا همه پول قراردادش را از استقلالی‌ها بگیرد. قراردادی که از قضا بسیار هم سنگین است. گفته می‌شود او تا به حال درصد خوبی از مبلغ قراردادش را گرفته است بدون آن که یک دقیقه بتواند برای استقلال تهران بازی کند!

در روزهایی که سر همه به طلب‌های صمد مرفاوی، آرش برهانی یا امیرحسین صادقی و… از استقلال گرم است، حواس کسی به این مسئله نیست که هرایر مگویان بدون بازی کردن پول میلیاردی قرار است از آبی‌ها بگیرد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت میلیاردی از مترو تهران

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد