Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:43:04 GMT

شوک یک زن یکسال پس از آشنایی با مرد محبوبش! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۱۱۶۶

شوک یک زن یکسال پس از آشنایی با مرد محبوبش! +تصاویر

وانگ دریافت در تمام این مدت با یک زن مردنما در رابطه بوده است اما هرگز متوجه آن نشده بود. او در مصاحبه با یکی از روزنامه های محلی چین گفت که قیافه، حرکات و طرز برخورد این زن کاملا شبیه به یک مرد بود و هرگز فکر نمی کرد که در تمام این مدت با یک زن در تماس بوده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان: یک زن جوان چینی پس از یکسال آشنایی با مرد مورد علاقه اش از عجیب ترین راز دوران زندگی اش باخبر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زن جوان چینی که پس از گذشت بیش از یکسال آشنایی با مرد مورد علاقه اش قصد ازدواج با او را داشت با واقعیتی تلخ روبه‌رو شد. "وانگ کیوئی" 40 ساله حدود 1 سال پیش در فضای مجازی با این مرد آشنا شده بود اما دقیقا زمانی که درخواست ازدواج خود را مطرح کرد این مرد ناپدید شد.

 

این در حالی بود که رابطه آنها چنان با یکدیگر صمیمی بود که وانگ حدود 300 هزار یوآن چین برای مرد محبوبش خرج کرده بود. در اتفاقی عجیب این مرد دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی وانگ نبود و حتی اکانت خود را در وی‌چت تغییر داده بود. وانگ که نمی توانست چنین اتفاقی را به راحتی بپذیرد به جستجوی مرد مورد علاقه‌اش پرداخت اما به واقعیتی تلخ پی برد.

 

گفتنی است؛ پیشتر نیز حادثه مشابه ای برای یک مرد چینی اتفاق افتاد. او تنها پس از گذشت سه روز از جشن عروسی اش متوجه شد که مورد سوء استفاده یک مرد زن نما قرار گرفته است. این مرد زن نما پس از مراسم ازدواج، با تمام جواهرات و هدایا که ارزشی معادل بیش از 10 هزار یوآن چین داشت فرار کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین، روز دوشنبه گروه هفت را به "پایبندی به ذهنیت جنگ سرد، تشکیل گروه‌های انحصاری، تشدید تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای و مشارکت در حمایت‌گرایی تجاری" متهم کرد.

این گروه هفته گذشته نشستی برگزار کرد و در آن نگرانی‌های خود را در مورد شیوه‌های تجاری چین و همچنین رفتار آن در دریای چین جنوبی و تنگه تایوان ابراز کرد. 

وانگ از گروه هفت خواست تا از مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و آسیب رساندن به توسعه سایر کشور‌ها دست بردارد.

فایننشال تایمز پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا ممکن است چین را به دلیل حمایت از مجتمع نظامی - صنعتی روسیه به تحریم تهدید کند. وزارت خارجه آمریکا آمادگی واشنگتن را برای اتخاذ تدابیر اضافی علیه شرکت‌های چینی برای حمایت احتمالی از مجتمع نظامی-صنعتی روسیه اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • مادران همچنان در انتظار قرعه کشی خودروی طرح جوانی جمعیت