Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان یخ‌نوردی جهان گفت: برای کسب مدال نقره قهرمانی جهان از تابستان تمریناتم را شروع کردم. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

عماد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برای نخستین بار عازم رقابت‌های جهانی شدم که تجربه جدیدی بود. برای کسب مدال انگیزه زیادی داشتم و مربی‌ام که سال گذشته طراحی این رقابت‌ها را داشت نیز امیدوار بود روی سکو بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سطح مسابقات قهرمانی جهان بسیار بالا است. بهترین‌های دنیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. در مسابقات لیختن اشتاین نیز بهترین‌ها حضور داشتند با این وجود در قهرمانی جهان توانستم عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورم. برای رسیدن به این موفقیت از تابستان تمریناتم را شروع کرده بودم.

نایب قهرمان جهان ادامه داد: در سال 5 مسابقه ورلد کاپ برگزار می  شود که متاسفانه به دلیل هزینه های بالای این مسابقات فرصت حضور درهمه این رقابت ها برایم فراهم نیست. این در شرایطی که رشته یخ نوردی نیز قرار است به المپیک زمستانی اضافه شود.

عماد حسینی یادآور شد: برای حضور در المپیک و شرکت در مسابقات بالا بودن رنکینگ بسیار مهم است اما بدون اسپانسر پرداخت هزینه‌ها و حضور در رقابت‌های جام جهانی مختلف بسیار سنگین خواهد بود. ما اگر در سال‌های بعد  بخواهیم سهمیه المپیک را کسب کنیم لازم است در تمامی ورلد کاپ‌ها شرکت کنیم اما فدراسیون تنها می‌تواند هزینه مسابقات جهانی و آسیایی را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: بهمن ماه عازم مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی می‌شوم و باید از حالا خود را برای این رقابت‌ها آماده کنم. در شرایطی آماده مسابقات کره می‌شویم که امکانات خوب است اما  دیواره تخصصی نداریم که روی آن تمرین کنیم. اگر مسئولان ورزش کمک کنند کیفیت تمرینات ما نیز به مراتب  بالاتر می‌رود و به طور حتم عناوین بهتری را به دست می‌آوریم. امیدوارم در سال آینده اتفاقات خوب رخ بدهد.

انتهای پیام/

R7870/P35350/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

بر همین اساس این بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

همچنین در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست ۸۰۰متر ایستاد.

بر همین اساس این دونده دوهای  نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی