Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو اشارات اخیر امام خامنه‎ای مبنی بر وجود نمایندگانی که ممکن است به وظایفشان عمل نکنند بیان کرد: در هر مجموعه‎ای گرایشات مختلف و سلایق و دیدگاه‎های مختلف وجود دارد و متاسفانه در بخش نمایندگان مجلس نیز افرادی را داریم که دیدگاه‎های دگراندیش دارند و ممکن است راجع به نظام و ارکان نظام پرسش‎هایی داشته باشند و بعضا نیز ممکن است با بیگانگان در ارتباط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمینی‌شهر در ادامه این مطلب با اشاره به موضوع دوتابعیتی‎ها تصریح کرد: ما زمانی که می‎خواستیم بحث دوتابعیتی را مطرح کنیم متاسفانه نگذاشتتد درخصوص برخی از نمایندگان که گفته می‎شود دوتابعیتی هستند یا گرین کارت دارند اطلاعاتی بگیریم یعنی ممکن است چنین نمایندگانی باشند و ما از طریق مواضعی که بعضا می‎گیرند متوجه می‎شویم که همراهی کلی با سیاست‎های نظام ندارند، یا دغدغه اصلی آنها دغدغه مردم نیست یا خلاف قسمی که در هنگام گرفتن اعتبارنامه یا تحلیف مجلس خوردند عمل می‎کنند.

ابطحی عنوان کرد: امیدواریم با صحبتی که مقام معظم رهبری فرمودند نمایندگان مجلس به قسمی که در مجلس خوردند پایبند باشند و سخنانی نیز که به زبان می‎آورند به منظور خودنمایی و ریا و گرفتن رای در آینده نباشد و به داد مردم برسند، در خصوص اصلاح قوانین نیز به گونه‎ای گام بردارند که این قوانین در جهت رسیدن به آرمان‎های نظام و شهدا و مطالبات رهبری معظم انقلاب حذف شود چراکه در حال حاضر ممکن است ما قوانینی وضع کنیم که تبعیض را زیادتر کند و از عدالت فاصله داشته باشد یا به بخشی از اقشار جامعه مثل مالیات بر ارزش افزوده و .. فشار وارد کند.

وی در ادامه افزود: همچنان‎که امیدوار هستیم با عبرت گرفتن از حوادث و تجربه اندوزی‎ها و با نیت خالص شاهد یک حرکت خداپسندانه‎ای در مجلس چه در سوال‎ها و چه در استیضاح‎ها و چه در تذکرات و لوایح و طرح‎ها باشیم و در این راستا هیئت رئیسه مجلس نیز بایستی اهتمام بیشتری به تذکرات مقام معظم رهبری داشته باشد و فقط در حد شعار از ایشان حمایت نکنند و به صورت عملی دستورات ایشان را عمل و با ایشان همراهی کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در خاتمه با بیان اینکه زمان که می‎گذرد افراد محافظه‎کار می‎شوند هم چرب و شیرین دنیا و هم ثروت‎اندوزی‎ها و شهرت‎طلبی‎ها جلوی انسان پرده حب دنیا می‎اندازد و ممکن است افرادی زمانی افراد متدین و انقلابی بودند اما با گذشت زمان راه را کج کردند خاطرنشان کرد: نمایندگی مجلس نیز یک قدرت سیاسی است و هر قدرت سیاسی دارای لغزشگاه‎های خطرناکی است لذا بایستی خیلی مراقب باشیم و در چنین شرایطی داشتن روحیه بسیجی برای مسئولین و نمایندگان یک امر ضروری و لازم است و باید همیشه متخذ به این روحیه باشند تا با اتکا به آن بتوانند برای بهبود مسائل کشور گام اساسی بردارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم