Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شیروان گفت: ایام الله دهه مبارک فجر یکی از مهم ترین مناسبت های کشوری محسوب می شود چرا که این دهه، یاد آور مبارزه در مقابل استکبار و ایستادگی در مقابل ظلم است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گزارش پایگاه خبری شیروان ؛ سرهنگ حسین اکبری فرمانده محترم سپاه شیروان در دیدار باشهردار زیارت 22بهمن را حکم عیدغدیرخواندوگفت: بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت،هر گاه و هر جا که از پیروزی ۲۲ بهمن یادی و نامی آورده می شود، چهره ی شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اکبری درادامه به نامگذاری 22-12 بهمن پرداخت وگفت: دهه فجر از 22 تا 12بهمن ماه است که به نام دهه فجر نامگذاری شده و بهترین اسمی است که از قرآن گرفته شده است،ریشه نامگذاری این دهه مربوط است به قصه ای که قرآن نقل می کند و به دلیل این فجر و شکافته شدگی، حقایقی از اسلام، قرآن و انقلاب عظیم اسلامی نمایان گشت، نامگذاری روی این دهه بسیار مبارک و بجاست.

این مقام مسئول تصریح کرد : جشنهای دهه مبارکه فجر باردیگر ضرورت توجه به شعارها، ارزشها و آرمانهایی را که شهیدانمان در روزهای آتش و خون برای تحققشان جان باختند، یادآور می شویم و براین حکمت آن پیر فرزانه و امام انقلابمان در وصیتنامه تاکید می ورزیم که: درجهان حجم تحمل زحمتها و رنجها و فداکاریها و جان نثاریها و محرومیتها مناسب حجم بزرگی مقصود و ارزشمندی و علو رتبه آن است،آنچه که شما ملت شریف و مجاهد برای آن به پاخاستید و دنبال می کنید و برای آن جان و مال نثار کرده و می کنید والاترین و بالاترین و ارزشمندترین مقصدی است و مقصودی است که از صدر عالم در ازل و از پس این جهان تا ابد عرضه شده است و خواهدشد و آن مکتب الوهیت به معنی وسیع آن و ایده توحید با ابعاد رفیع آن است.

فرمانده محترم سپاه شیروان افزود:  حادثه بیست‌ودوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بودو راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در جهان یک پدیده بی نظیر است؛ هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمیبیند و به یاد ندارد؛ این مخصوص شماست ،راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ نشان‌دهنده‌ی عزم عمومی ملت ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌یی از اقتدار نظامی و تواناییهای تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب میکند،ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست‌ودوم بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده.

اکبری بیان کرد: بزرگداشت دهه ی فجر فقط گرامیداشت خاطره ی شیرین انقلاب نیست بلکه اصل این مراسمات استمرار انقلاب است،انقلاب ما نه تنها مستمر بلکه بالنده و رو به گسترش است.

اکبری ادامه داد: تا همین 10 سال پیش هم بسیاری آرزوی غربی شدن داشتند اما حالا هیچ کس جرات اینجور حرف زدن ها را ندارد، و همه ی اینها نشانه ی این است که این انقلاب نه تنها مستمر بوده بلکه به بالندگی نیز رسیده است.

وی گفت: به مردم شریف شیروان وزیارت عرض می کنم که مراقب باشید از حرکت طوفنده ی انقلاب باز نمانید و بدانید که برای هیچ کس ضمانت نامه ننوشته اند و تجربه در این چند سال نشان داده که هرکس در این چند سال از مسیر انقلاب جا مانده برای همیشه جامانده است.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران به مدت ۲ روز سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور ۵۲ مربی از سراسر مازندران در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد برپا شد.

تدریس کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران را پروفسور بهمن میرزایی از مدرسان اتحادیه جهانی کشتی بر عهده داشت.

کلاس تئوری، طراحی و برنامه ریزی پیشرفته تمرینی ویژه کشتی در این دوره تدریس، شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کم‌بارشی‌های کشور جبران شد؟!
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است