Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی از صادرات 25 تنی شاه میگو از دریاچه پشت سد ارس به کشورهای اروپایی خبرداد.

معصوم فصیح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه انواع آبزیان از استان به کشورهای خارجی صادر می شود تصریح کرد: شاه میگو از دریاچه پشت سد ارس به ارمنستان و کشورهای اروپایی مثل فرانسه و آلمان صادر می شود که میزان صادرات تاکنون  25 تن بوده و ارزش هرکیلو آن 8 تا 10دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص صادرات ماهیان خاویاری و قزل آلا تولیدی نیز تصریح کرد: پیش بینی  می شود میزان صادرات ماهیان خاویاری و قزل آلا تا اخر سالجاری به 500 تن و ارزش ریالی 75 میلیارد ریال برسد.

فصیح گفت: از لحاظ پرورش ماهی در منابع آبهای داخلی این استان رتبه اول و بین استانهای غیر ساحلی رتبه 4 را در بین استانهای کشور داراست.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سطح استان 6 بازارچه عرضه مستقیم و بهداشتی آبزیان فعالی می کند یادآورشد: پلدشت با 2 بازارچه عرضه آبزیان، ارومیه ،مهاباد، پیرانشهر،نقده هرکدام یک بازارچه عرضه بهداشتی فعال دارد و بیش از 50 غرفه و مغازه در سطح استان در زمینه عرضه آبزیان بهداشتی فعالیت می کنند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دریاچه ارومیه با محوریت حفاظت از محیط زیست و نگین زیبا و فیروزه ای شمال‌غرب کشور برگزار می شود.

دکتر سعید شهند افزود : این جشنواره به دستور استاندار آذربایجان غربی و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، ورزشی و اجرایی استان و با اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی ، ورزشی و زیست محیطی 24 فروردین 1403 در دریاچه ارومیه ( محدوده پل میانگذر شهید کلانتری ) برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش حساسیت ها و توجهات نسبت به حفظ محیط زیست به ویژه دریاچه ارومیه دانست و بیان کرد : در طول برگزاری این جشنواره برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی در راستای ارتقا و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و افزایش جلب مشارکت‌های مردمی با حضور کارشناسان و محیطبانان حفاظت محیط زیست استان و جوامع محلی و عموم علاقمندان به محیط زیست اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی در پلدشت
  • یک فوتی درتصادف محور پلدشت- سد ارس