Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@09:55:43 GMT

واکنش شدید طارمی به جدایی اش از پرسپولیس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۲۰۴۹

واکنش شدید طارمی به جدایی اش از پرسپولیس+عکس

صراط: مهاجم تیم پرسپولیس که 18 دی ماه با انتخاب تیم جدیدش از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و با الغرافه به توافق نهایی رسید و به صورت رسمی به این تیم پیوست پستی تأمل برانگیز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی طارمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"وقتی دلت با خداست

بگذار هر کس میخواهد دلت را بشکند

وقتی توکلت با خداست

بگذار هر چقدر میخواهند با تو بی انصافی کنند

وقتی امیدت با خداست

بگذار هر چقدر میخواهند نا امیدت کنند

وقتی یارت خداست

بگذار هر چقدر میخواهند نارفیق شوند

همیشه با خدا بمان

چتر پروردگار

بزرگترین چتر دنیاست"

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد. نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت، اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • عکس/واکنش ملیکا زارعی به حمله دیشب ایران به اراضی اشغالی
  • واکنش وزیر ارشاد در پی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی
  • تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد
  • گناه، جاده بی انتهای ظلمانی در رسیدن به مقصد
  • واکنش شدید باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس