Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز بوشهر، پیکر این شهید بزرگوار ساعت 8 صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و مردم قدرشناس از او استقبال کردند.

شهید انبارکی که در ناوتیپ امیر المومنین عضویت داشت، سال 67  در عملیات بازپس‌گیری جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد .

وی در سال 1351 در روستای انبارک شهرستان تنگستان چشم به جهان گشود و هنگام شهادت 16 سال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید بزرگوار با اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با آزمایش DNA شناسایی‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: آیین وداع با شهید انبارکی امشب در مصلای جمعه شهر اهرم (مرکز شهرستان تنگستان) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: پیکر پاک این شهید بزرگوار نیز صبح فردا (سه شنبه) از سپاه تنگستان تا گلزار شهدای گمنام بر روی دستان مردم شهید پرور تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش روستای انبارک تنگستان منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد:آیین گرامیداشت یاد شهید انبارکی نیز چهارشنبه در مصلای جمعه شهر اهرم و مراسم ختم و هفتم شهید انبارکی نیز صبح و بعد از ظهر پنجشنبه در روستای انبارک برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس