Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، لولوه راشد الخاطر، سخنگوی وزارت خارجه قطر در مصاحبه با خبرگزاری رسمی این کشور (قنا) گفت: ما از نزدیک و با توجه به قطع تمامی راه‌های ارتباطی با امارات موضوع را بررسی می‌کنیم. سخت است که از آنچه اتفاق افتاده و جزئیات آن یقین حاصل کرد.

وی افزود: قطر در اصل طرفدار حفظ حقوق افراد است و خانواده وی حق دارند تمامی راه‌های قانونی را برای حفظ حقوقش در پیش بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در گذشته برخورد مشابهی از برخی کشورهای محاصره کننده دیدیم که در آن از تمامی قوانین و عرف در قبال شهروندان و مسوولان کشورهای دیگر تجاوز کردند.

عبدالله آل ثانی یکی از اعضای ارشد خاندان حاکم قطر ویدیویی را منتشر و در آن اعلام کرد که وی در حالی که به عنوان مهمان نزد محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی به سر می‌برد در امارات بازداشت شده است.

وی در ماه اوت به عنوان میانجیگر قطر برای حل بحران میان دوحه و همسایگانش ظاهر شد اما دوحه به سرعت از اعتبار دیدارهایش کاست و اعلام کرد که از سوی دولت قطر مامور این میانجی‌گری نشده است.

از سوی دیگر، علی رشاد النعیمی، رئیس مرکز مبارزه با تروریسم امارات "هدایه" اخبار منتشر شده را تکذیب و تاکید کرد که خود عبدالله بن علی به خاطر حفظ سلامتی‌اش خواسته در امارات بماند و اکنون آزاد است که هرجا می‌خواهد برود.

عربستان، امارات و بحرین و مصر قطر را به حمایت از تروریسم متهم کرده و روابطشان را با این کشور قطع کرده‌اند.

یک منبع مسوول در وزارت خارجه امارات نیز ادعا کرد که آل ثانی مهمان دولت امارات بنا به خواسته خودش بوده و ابوظبی نیز از وی استقبال گرم داشته است. او در رفت و آمدهایش آزاد است و تمایلش را برای ترک کشور نشان داده است.

وی از دروغ‌گویی‌ها و افتراها درباره بازداشت آل ثانی ابراز تاسف کرد و گفت: این اقدامات و ادعاها روش قطر برای اداره بحرانش است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه