Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@06:05:08 GMT

«رژیسور» به کتابفروشی‌ها رفت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۳۰۱۵

«رژیسور» به کتابفروشی‌ها رفت

خبرگزاری شبستان: کتاب «رژیسور» نوشته سعید تشکری از سوی انتشارات« سوره مهر» چاپ شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، کتاب " رژیسور " نوشته سعید تشکری مشتمل بر 704 صفحه به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار کتاب شد.

 

در قسمتی از کتاب " رژیسور " می خوانیم: «هنوز توی بلورفروشی داشتم برای خودم در دل، راه فراری از این حال و احوال می جستم که بابام و مادر و دایی و خاله و عمه و عمو دست به دست هم شولولولو کردند و دست یک دختر معصوم را گذاشتند تو دست من که دیگر نتوانم جم بخورم یا هوس شعر گفتن به سرم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایم هرچه داشت به دایی ام داد و من الف بچه شدم شریک دایی تا اینکه وبا آمد....

 اول بهار می گی پاییز شد. مردم هم برگ چنار شدند که با اولین باد پاییز، پای درخت می ریزند. عمو سبحان اوسنه ها را گوش کن.»

 

گفتنی است، کتاب " رژیسور " نوشته سعید تشکری مشتمل بر 704 صفحه در شمارگان 2500 نسخه با قیمت 29000 تومان از سوی سوره مهر چاپ و روانه بازار کتاب شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و تهیه کنندگی حسین حقیقی از تولیدات باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو روسیه راه یافت.

جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو (MIFF) یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های سینمایی جهان (دومین جشنواره پس از جشنواره فیلم ونیز) است که با هدف ارتقای تبادل فرهنگی و درک متقابل بین ملت‌ها و توسعه همکاری‌های بیشتر بین فیلمسازان جهان برگزار می‌شود. حامی این جشنواره وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه است.

امسال چهل و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌شود.

«پیچ تاریخی» پیش از این به جشنواره «سینه کوئست» که یکی از مهمترین جشنواره‌های مستقل در آمریکا و واجد شرایط اسکار است راه پیدا کرده بود و پخش بین‌الملل این انیمیشن بر عهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6078788

دیگر خبرها

  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • نامه ۴۰ جوان عراقی خطاب به حاج قاسم
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر؛ بهشتی تعطیل شد
  • مهرداد صدقی با آخرین آبنبات به نمایشگاه می‌آید
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد
  • کتاب «حدیث حاضر غایب» در آستانه چاپ دوم قرار گرفت
  • خاطرات یک روستازاده از جبهه خواندنی شد
  • ورود «شهر شکل‌ها ۲» به کتابفروشی‌ها
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • «هیس! پیرمرد چهارده ساله خوابیده» به کتابفروشی‌ها آمد