Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:32:13 GMT

تجهیزات ارتش ترکیه برای حمله به کردهای سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۳۶۹۱

تجهیزات ارتش ترکیه برای حمله به کردهای سوریه

تجهیزات نظامی جدید ترکیه شامل کاروانی از نیرو‌ها و خودرو‌های زرهی وارد شانلی اورفه شدند تا به زودی به یگان‌های ارتش ترکیه مستقر در استان غازی آنتب در جنوب شرق کشور ملحق شوند.

باشگاه خبرنگاران: تعدادی از خودرو‌های نظامی ارتش ترکیه به منظور پشتیبانی از نیرو‌های امنیتی در مرز‌های جنوبی این کشور با سوریه روز یکشنبه وارد استان هاتای شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری و شاهدان اعلام کردند تعدادی از خودرو‌های مجهز به تجهیزات نظامی و نفربر روز یکشنبه در میان تدابیر امنیتی شدید وارد منطقه ریحانلی شدند.

این در حالی است که یگان‌های توپخانه ارتش ترکیه روز شنبه مواضع نیرو‌های موسوم به سوریه دموکراتیک (پ.‌ی د) را در شهرک عفرین در استان حلب در شمال سوریه گلوله باران کردند.

در همین حال منابع نظام از ورود یگان‌های پشتیبانی جدید ارتش ترکیه به استان شانلی اورفه در جنوب شرق این کشور خبر دادند.

منابع نظامی افزودند تجهیزات نظامی جدید شامل کاروانی از نیرو‌ها و خودرو‌های زرهی وارد شانلی اورفه شدند تا به زودی به یگان‌های ارتش ترکیه مستقر در استان غازی آنتب در جنوب شرق کشور ملحق شوند.

منابع نظامی تاکید کردند نیرو‌ها و خودرو‌های کمکی از استان ماردین وارد شانلی اورفه شدند. این کار در چارچوب تقویت یگان‌های نظامی ارتش ترکیه در مرز‌های مشترک با سوریه صورت گرفت.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه هشدار داد ارتش ترکیه به زودی به شهرک عفرین که در کنترل جنگجویان کرد سوریه قرار دارد، حمله خواهند کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق