Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به اینکه بیش از 100 نفر از این هنرمندان فیلمساز و کارگردان در استان فعال و درحال کارکردن هستند، گفت: فیلمسازان جوان قمی نیازمند حمایت غیرشعاری مسئولان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا ابوذر در گفتگو با قم فردا با اشاره به مشکلات هنرمندان در استان قم ، اظهار داشت: فیلم سازی همانگونه که از عنوان آن مشخص می باشد مسئله تولید فیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم که همه مسئولان ، نهادهای دولتی ، خصوصی و همه افرادی که می توانند به تولید فیلم کمک کنند امروز به نسل جوان هنرمند در این عرصه کمک کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به اینکه تولید فیلم یک مسئله مهم می باشد، گفت: این دغدغه و نگرانی در ذهن هنرمندان این عرصه بخصوص فیلم سازی قرار دارد چون فیلم سازی یک رشته پر هزینه می باشد شاید بتوان یک طراحی و خطاطی را به آسانی انجام داد اما ساخت فیلم مستلزم هزینه های سنگین می باشد.

وی بیان داشت: بنابراین باید نسل جوان فیلم ساز را کمک و حمایت کنیم تا در جامعه از طریق ابزار هنر فرهنگ سازی کنیم، امروز ما می توانیم از طریق هنر رسانه و هنر فیلم سخن خودمان را به نحو احسن به گوش جامعه و دنیا برسانیم.

ابوذر در ادامه تاکید کرد:  تنها نگرانی و دغدغه ما مسئله حمایت از فیلم سازان جوان استان می باشد و امیدواریم این کمک و حمایت عملی شود.

وی با اشاره به چند نمونه از فیلم های تولید استان قم، خاطرنشان شد: فیلم آپشن به کارگردانی داود جلیلی با هزینه های شخصی این فرد ساخته شد که جایزه های بسیاری را دریافت کرده است، فیلم صراحی به کارگردانی سعید نجاتی، فیلم به رنگ زندگی ساخته داود جلیلی، فیلم درون آینده نوشته و کارگردانی آقای یوسفعلی و بسیاری از فیلم های مهم هنرمندان استانی که جوایز بسیاری هم دریافت کرده اند.

یک پنجم هنرمندان قمی فعال هستند

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به تعداد هنرمندان فعال استان قم، ابراز داشت: در استان قم بیش از 500 نفر هنرمند فیلم سازی داریم که بیش از 100 نفر از این هنرمندان فیلم ساز و کارگردان در استان فعال و درحال کارکردن هستند.

وی تصریح کرد: خیلی ازاین افراد متاسفانه نتوانستند اعتباری برای فیلم سازی جذب کنند و کسی از آنها حمایت نمی کنند به همین دلیل کاری در این عرصه انجام نمی دهند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند