Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:16:17 GMT

نوید نمایش همه آثار جشنواره فیلم فجر در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۴۱۵۳

نوید نمایش همه آثار جشنواره فیلم فجر در شیراز

مهدی رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هجدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با جشنواره بین المللی در پایتخت از 12 تا 22 بهمن ماه امسال برگزار می شود.
وی اظهار کرد: فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تالار حافظ، یک سالن سینمای پردیس گلستان، 2 سالن سینمای شهر آفتاب و همچنین سینما فرهنگ در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: امسال امکان خرید به 2 شکل اینترنتی و گیشه سینما برای علاقه مندان فراهم است و دوستداران سینما می توانند بلیت فیلم ها را به صورت تکی خریداری کنند.
به گفته وی، در جشنواره پارسال بلیت فیلم ها در قالب مجموعه هشت فیلم ارائه می شد اما امسال علاقه مندان سینما می توانند تنها فیلم های مورد نظر خود را مشاهده کنند.
رنجبر گفت: برگزاری آیین ویژه افتتاحیه، دعوت از بازیگران و عوامل فیلم های سینمایی، برپایی کارگاه های آموزشی عملی فیلمسازی، فیلمنامه نویسی و فیلمبرداری و نمایش 10 فیلم از 10 فیلمساز برتر شیرازی نیز از برنامه های جنبی جشنواره فیلم فجر در استان فارس خواهد بود.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه با اشاره به آغاز جشنواره موسیقی فجر در شیراز از امروز دوشنبه 25 دیماه جاری گفت: خوانندگان و هنرمندان سبک های مختلف موسیقی همچون علیرضا افتخاری، سالار عقیلی، بابک جهانبخش، حجت اشرف زاده، مهدی جهانی، رضا یزدانی، سینا سرلک و ... از جمله چهره های شاخصی خواهند بود که برای شرکت در این جشنواره در شیراز حضور خواهند یافت.
به گفته وی، جشنواره موسیقی فجر فارس دوم بهمن ماه در شیراز به کار خود پایان می دهد.
7375/ 2027
خبرنگار: سیده سمیرا متین نژاد ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت ماه، گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقاء سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد. 

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.
حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان سینما آزاد است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی