Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@23:31:52 GMT

تنها اثر باقیمانده از سانچی/عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۴۱۶۱

تنها اثر باقیمانده از سانچی/عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج، نفتکش ایرانی سانچی پس از 8 روز سوختن ، ظهر دیروز در آبهای چین غرق شد. پس از گذشت ساعتها از غرق شدن این نفتکش، شعله هایی با بلندی 30 تا 40 متر در محل غرق شدن این نفتکش دیده می شد؛ اما بامداد امروز شعله های آتش نیز خاموش شد و هیچ اثری از نفتکش ایرانی باقی نماند.

 

"جعبه سیاه" نفتکش سانچی تنها اثر باقی مانده از این کشتی عظیم الجثه است که ابتدا به کشور پامانا و سپس به ایران تحویل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمد مقیمی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش در این خصوص با بیان اینکه شدت برخورد با نفتکش سانچی به حدی بود که لایه فولادی زخیم و لایه آب تعادل دو متری و لایه سوم مخزن صدمه دید و حادثه ایجاد شد، گفت: تا زمانی که جعبه سیاه باز نشود اظهار نظرها درباره علت حادثه گمانه زنی است.

همانطور که این مدیر مسئول اشاره کرده، علت یابی حادثه باید با بازشدن جعبه سیاهی که گفته می شود آرشیو کاملی از داده های ثبت شده در رادارهای کشتی، صحبت های ضبط شده پیش از بروز حادثه در اتاق فرمان و ... را در دل خود دارد، صورت گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایران به جمع ۵ کشور دارنده یک فناوری هایتک نفتی پیوست
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • ویژگی‌های ژئوپلیتیکی کشورهای شیخ‌نشین؛ از اختلافات پیچیده سرزمینی تا همگرایی در ساختارهای اجتماعی ـ تاریخی
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • استفاده از آبرسان چگونه پوست را روشن می‌کند؟
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری