Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:21:17 GMT

رالی داکار| پژو و کاماز فاتح مرحله هشتم شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۴۳۲۵

رالی داکار| پژو و کاماز فاتح مرحله هشتم شدند

در پایان مرحله هشتم رالی اتومبیلرانی داکار، پژو و کاماز در بخش‌های اتومبیل و کامیون زودتر از حریفان از خط پایان گذشتند. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ هشتمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی رالی داکار به مسافت 585 کیلومتر در فاصله 2 شهر «ییونی» و «توپیزا» کشور بولیوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اتومبیل،‌ استفان پترهانسل، راننده تیم «پژو توتال» با زمان 5 ساعت و 15 دقیقه و 18 ثانیه، زودتر از سایر حریفان از خط پایان گذشت. سریل دسپره، دیگر راننده تیم پژو یک دقیقه بعد از هم تیمی خود از خط پایان گذشت و دوم شد.

ناصر العطیه، راننده قطری تیم «تویوتا گازو» که مدال برنز مسابقات تیر اندازی المپیک 2012 را نیز در کارنامه دارد نیز به مقام سوم رسید.

در بخش موتور، آنتونی مئو از تیم «رد بول کی تی ام» با زمان 5 ساعت و 24 دقیقه و یک ثانیه زودتر از ریکی برایک آمریکایی، راننده تیم «مانستر هوندا» از خط پایان عبور کرد. توبی پرایس، راننده استرالیایی تیم «رد بول کی تی ام» نیز سوم شد.

در بخش کواد، سیمون ویسته، راننده فرانسوی تیم «دیزرت» با زمان 6 ساعت و 52 دقیقه و 32 ثانیه اول شد. مارسلو مدیروس از تیم «تگواتور» به مقام دوم رسید و ایگناسیو کاساله با موتور شخصی خود به مقام سوم رسید.

در بخش کامیون هم رانندگان روس تیم کاماز - مستر با زمان 4 ساعت و 23 دقیقه و 32 ثانیه، اول شدند.

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,28/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • عادت عجیب زرافه‌ها در خوابیدن؛ زرافه چطور می‌خوابد؟
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE