Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و نانت، نه نیمار، نه امباپه و نه هیچ یک از ستارگان میدان بلکه داور مسابقه بود که نقش اول داستانی جنجال‌برانگیز شد. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و نانت در خانه تیم نانت، با اتفاقی غیرمنتظره همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه نخست از وقت‌های تلف شده نیمه دوم این بازی که با پیروزی یک بر صفر میهمان پاریسی خاتمه یافت، هنگامی که یک حمله روی دروازه تیم میزبان شکل گرفت، دیه‌گو کارلوس مدافع میانی برزیلی تیم نانت به طور اتفاقی به داور مسابقه تونی چاپرون برخورد و او را نقش بر زمین کرد.

اتفاق غیرمنتظره اما واکنش داور به این صحنه بود که به عمد پای خود را دراز کرد تا لگدی به پای بازیکن تیم نانت بزند و در ادامه هم او را به خاطر حرکتش با کارت زرد دوم جریمه و از زمین بازی اخراج کرد، اتفاقی مشابه آنچه در جام جهانی 1998 برای دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس رخ داد.

ولادمار کیتا، رئیس باشگاه نانت که واکنش او به اخراج بازیکن این تیم چیز جز یک لبخند تمسخرآمیز نبود، درباره این اتفاق به تلویزیون فرانسه گفت: داور مسابقه به من گفت که هرگز قصد نداشته که به بازیکنان ما لگد بزند و اینکه احساس کرده بازیکن ما او را از پشت هل داده است. این واقعاً یک جوک است! من از سراسر دنیا بیش از 20 پیام دریافت کردم که همه آنها به من می‌گفتند این داور یک جوک است. حالا از من انتظار دارید که چه بگویم؟ اگر زیادی حرف بزنم، مرا به کمیته اخلاق احضار می‌کنند. ما هیچ حقی برای حرف زدن نداریم.

والنتین رونیه، هافبک نانت هم با اشاره به حادثه‌ای که برای هم‌تیمی‌اش رخ داد، خواهان در نظر گرفته شدن محرومیتی طولانی برای داور جنجالی مسابقه شد.

وی در گفت‌و‌گو با کانال پلاس فرانسه اظهار داشت: او (داور) می‌گوید که لیز خورده است اما من که می‌دانم که او به عمد لگد زد. می‌دانم داوری کردن کار بسیار سختی است اما به نظر من باید هر از چند گاهی این داوران را مورد گزینش قرار داد. اگر ما چنین کاری را انجام بدهیم، 10 جلسه محروم‌مان می‌کنند.

یکی دیگر از کسانی که به اتفاق جنجالی بازی شب گذشته تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و نانت واکنش نشان داده، گری لینکر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و مفسر شبکه اسکای اسپورتس انگلیس است که در صفحه توئیترش، حیرت خود را از حرکت داور نشان داده است.

فیلم برخورد داور با بازیکن نانت و انتقام‌‌گیری او را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نانت لوشامپوینا پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏