Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون سراسری همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از روز اول بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام هشتم بهمن‌ماه پایان می‌پذیرد

همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش آن‌ها به روش با آزمون صورت می‌گیرد، توجه داشته باشند از آنجا که پذیرش در این قبیل رشته‌های دانشگاه مذکور نیز از طریق همین آزمون صورت خواهد گرفت، لذا ضرورت دارد که متقاضیان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام و در تاریخ مقرر در جلسه آزمون شرکت کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون سراسری همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش آموزش و پرورش گفت: این همایش با حضور دست اندرکاران اجرایی امتحانات نهایی از ۴۷ منطقه استان برگزار شد.

 

زارعی افزود: با توجه به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور امسال، اهمیت امتحانات نهایی نسبت به سال‌ های گذشته دوچندان شده و به همین دلیل این همایش برپا شده است.

 

وی ادامه داد: ۸۰۰ نفر از روسای حوزه های اجرایی، حوزه های تصحیح، حفاظت آزمون و اعضای ستادهای آزمون شهرستان ها، مناطق و کلیت استان در این دوره یک روزه شرکت کردند.

 

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش آموزش و پرورش بیان کرد: در این همایش فرایند برگزاری آزمون و شیوه نامه برگزاری آزمون از مرحله طراحی، اجرا تا تصحیح مرور و به عوامل برگزاری ارائه شد.


زارعی همچنین گفت: امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌ آموز در آزمون‌ های نهایی شرکت خواهند کرد.

 

وی اعلام کرد: برای برقراری عدالت آموزشی، امتحانات در دوره نهایی به‌ صورت الکترونیکی تصحیح می‌ شود.

 

زارعی اضافه کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ ام اردیبهشت ماه در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می‌ شود.

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین