Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@14:54:09 GMT

قاچاقچی ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق تعزیرشد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۵۱۱۵

قاچاقچی ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق تعزیرشد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید جواد سید الموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی از تعزیر قاچاقچی ۹ هزار لیتر سوخت خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی گفت: مأمورین پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی از یک کامیون در شهرستان راز و جرگلان مقدار ۹ هزار لیتر نفت سفید کشف کردند و در همین راستا گزارش برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد و شعبه با احراز تخلف، متهم را به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت ۳۴۵ میلیون و ۹۹۶ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

700

نفت خام قاچاق کالا و ارز قاچاقچی قاچاق 9 هزار لیتر سوخت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی سید جواد سید الموسوی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در فریمان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در فریمان کشف شد.
سرهنگ جواد ابراهیمی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی، ماموران پاسگاه انتظامی سنگ بست با اشراف اطلاعاتی از قاچاق سوخت قاچاق توسط افراد سودجو مطلع و پی گیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 ابراهیمی با اشاره به این که ماموران انتظامی یک دستگاه وانت نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان
  • کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند 
  • از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس
  • ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو
  • کشف سوخت قاچاق در فریمان
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات