Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید جعفر حسینی در خصوص برگزاری لیگ امسال گفت: یازدهمین دوره لیگ تیراندازی با کیفیت بالاتری نسبت به دوره های قبل برگزار شد، حضور جوانان و نوجوانان نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم گیری داشت و با پایان نیم فصل دوم در این هفته، قهرمان لیگ دسته یک آقایان مشخص می شود و لیگ برتر نیز 5 و 6 بهمن ماه به همراه لیگ دسته یک بانوان به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال همه مسابقات طبق برنامه و تقویم فدراسیون برگزار شد و حتی ما در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن نیز لیگ را تعطیل نکردیم و افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران کشورمان در این مسابقات از برگزاری منظم لیگ بدست آمده است.

حسینی اظهار داشت: امسال نسبت به سال های گذشته پوشش رسانه ها و انعکاس اخبار بیشتر بود و جا دارد از کمیته روابط عمومی برای این مهم تشکر کنم .

رئیس سازمان لیگ تیراندازی تاکید داشت: پخش مستقیم مسابقات در لیگ امسال تاثیر به سزایی در انگیزه تیم ها داشت . امیدوارم با ورود حامیان مالی و اسپانسر‌ بتوانیم در رقابت های سال آینده لیگ پویا تری را شاهد باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: فدراسیون برخلاف سال های گذشته، امسال پس از پایان هر مسابقه جوایز تیراندازان برتر را داد تا تیراندازان طلبی از فدراسیون نداشته باشند که این مساله رضایتمندی قهرمانان را به همراه داشت.

حسینی درباره برگزاری فینال ها در لیگ دسته یک گفت: لیگ دسته یک نیز در نیم فصل دوم با مشورت کمیته فنی با برگزاری مرحله فینال برگزار شد که در این مسابقات نیز ورزشکاران در پایان هر مسابقه جوایز نقدی خود را دریافت کردند که این موضوع باعث رقابت بیشتر تیراندازان و ارتقاء کیفی سطح مسابقات شد.

وی افزود: از نکات قابل توجه لیگ برتر امسال حضور گسترده جوانان و نوجوانان بود که استقبال زیادی از مسابقات لیگ کردند و خوشبختانه استعداد ها و رکوردهای زیادی به ثبت رسید که می تواند پشتوانه محکمی برای آینده تیراندازی باشد.

وی در پایان تاکید کرد: با برنامه ریزهای انجام شده در سال آینده قوانین جدید فدراسیون جهانی را در لیگ رسما اعمال خواهیم کرد.

گفتنی است هفته هشتم و نهم لیگ برتر تیراندازی آقایان به همراه هفته پایانی لیگ دسته یک آقایان در روز های 28 و 29 دیماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در لیگ برتر 6 تیم نزاجا، مقاومت ، شرکت ملی حفاری، هیات سمنان، نظام مهندسی ساختمان قم و هیات کرمان پا به رقابت با یکدیگر می گذارند.

در لیگ دسته یک نیز، تیم های ساچمه بیژن، مقاومت مرکزی، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه علوم انتظامی، هیات فارس، شرکت ملی پالایش و پخش، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و دانشگاه امام حسین (ع) پا به جوخه آتش می گذارند و برای قهرمانی تلاش می کنند.

در این هفته تیم شرکت ملی پالایش پخش میزبان است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند