Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@05:55:30 GMT

تولید وانت پژو بر مبنای «دانگ فنگ ریچ»+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۵۳۳۴

تولید وانت پژو بر مبنای «دانگ فنگ ریچ»+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: موتوری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است موتور 2.5 لیتری توربو دیزل با 115 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور است که همراه با گیربکس 5 دنده دستی عرضه می شود.

حجم ویدیو: 9.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

این مدل نشاندهنده برنامه های پژو برای بازگشت به این بازار Store به عنوان بخشی از رشد بین المللی این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو 403 Camionnette-Bâchée مدل 1956، پژو 404 Camionnette-Bâchée مدل 1967 و پژو 504 پیکاپ، وانت های قدیمی پژو بودند که به خصوص در بازار آفریقا خودروهای موفقی بودند.

پژو با تولید این مدل مشتریانی را هدف قرار داده است که در جستجوی یک وسیله نقلیه کاربردی هستند که در تمام شرایط قابل اعتماد باشد، استفاده و نگهداری از آن آسان باشد که برای فعالیت های خانوادگی و حرفه ای مناسب است.

شاید بتوان این اقدام پژو را پاسخی به وانت رنو اسکالان دانست، اما از سوی دیگر با توجه به سلطه خودروسازان ژاپنی و آمریکایی بر بازار خودروهای وانت جهان، باید منتظر ماند و دید که فرانسوی ها تا چه اندازه می توانند در این بازار پر رقابت تاخت و تاز کنند؟

به خصوص آنکه براساس شواهد موجود این وانت پژو در واقع نسخه فرانسوی شده از وانت چینی دانگ فنگ ریچ است که حالا نیز در بازار داخلی چین با همین نام عرضه می شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود

رحیم نیازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به مازاد تولید سیب زمینی، بخشی از محصول مورد نیاز در انبار‌ها دپو شده است که اتخاذ سیاست نادرست عوارض ۶۰ درصدی صادرات سیب زمینی می‌تواند آسیب جدی به تولید این محصول وارد کند.

او قیمت تمام شده هرکیلو سیب زمینی را ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هرکیلو سیب زمینی با نرخ ۷ تا ۹ هزارتومان از کشاورزان خریداری می‌شود، درحالیکه هزینه‌های بالای بذر، کارگری، آب و برق، حمل و نقل، دنباله بند‌های کشاورزی و تعمیرات ماشین آلات هیچ تناسبی با درآمد سیب زمینی کاران ندارد.

نیازی ادامه داد: با توجه به بحران منابع آبی و کمبود نقدینگی انتظار می‌رود که حمایت‌های لازم از بخش تولید صورت بگیرد چراکه دریافت عوارض ۶۰ درصدی صادرات راهکار تنظیم بازار نیست و برای استمرار صادرات و پایداری تولید هرچه سریع‌تر باید این عوارض حذف شود.

عضو هیئت مدیره انجمن سیب زمینی با بیان اینکه مشکلی در تولید سیب زمینی نداریم، افزود: بنابر آمار سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود که با احتساب سرانه مصرف، این رقم مازاد بر نیاز کشور است که باید در راستای تعادل بازار، تولید مازاد به بازار‌های هدف صادر شود.

او با بیان اینکه صادرات سیب زمینی راهکار تنظیم بازار داخل است، گفت: بنابر آمار طی ۵ سال اخیر به طور متوسط سالانه ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی به بازار‌های هدف صادر می‌شود و در شرایط کنونی باید عوارض صادرات حذف شود تا مازاد تولید صادر شود، در غیراین صورت دلالان و کارخانه‌ها با سوء استفاده از شرایط بازار، قیمت‌ها را کاهش می‌دهند که این امر به زیان بخش تولید تمام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید