Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@16:28:04 GMT

آتش‌سوزی در پاساژ فردوسی تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۶۱۳۲

آتش‌سوزی در پاساژ فردوسی تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک پاساژ واقع در خیابان فردوسی، کوچه برلن خبر داد و گفت: با حضور به‌موقع عوامل آتش‌نشانی ۲۰ نفر از این حادثه نجات یافتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، جلال ملکی درباره خبر آتش‌سوزی در یک پاساژ اظهار داشت: در ساعت 9:8 حادثه آتش‌سوزی در یک پاساژ واقع در خیابان فردوسی، کوچه برلن به سامان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شده یک پاساژ سه طبقه با 250 باب مغازه کوچک و بزرگ دچار حریق شده است.

ملکی بیان داشت: در طبقه منفی یک این پاساژ، مغازه‌ای به وصعت 50 متر مملو از البسه و لباس دچار آتش‌سوزی شده بود، کاملاً شعله‌ور بود و آتش از درها و پنجره‌ها بیرون می‌زد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و آتش‌نشانان در دو گروه مشغول به اطفای حریق و خروج افراد از این پاساژ شدند.

وی افزود: حدود 20 نفر از کارگرانی که شب‌ها در مغازه‌ها حضور داشتند، از این پاساژ خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم. تا دقایقی دیگر نیز عملیات تخلیه دود از این پاساژ به اتمام می‌رسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد