Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: تولید و صنعت زیر ساخت های اشتغال و توسعه استان ایلام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، یارالله نصیری امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از تولید و صنعت به عنوان زیرساخت های اشتغال و توسعه استان نام برد.

وی با بیان اینکه تولید مقدمه ای بر اشتغال زایی و افزایش بهره وری در تمامی عرصه ها خواهد بود، گفت: تولید کنندگان باید به استفاده از روش های نوین بازاریابی و استفاده از تکنولوژی های جدید توجهی خاص داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در بخش صنعت و کشاورزی که دو محور اصلی توسعه استان محسوب می‌شوند، اقدامات زیادی از جمله تامین نقدینگی، رفع موانع تولید و حمایت های همه جانبه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: از آنجا که رشد صنعت می تواند به عنوان عامل اصلی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مد نظر قرار گیرد اضافه کرد:  بایستی در  جهت رشد و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای صنعتی شدن استان بهره گیری لازم صورت گیرد.  

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، همکاری مدیران دستگاه ها و بانک ها را در جهت ترمیم و کمک به واحدهای تولیدی مثبت ارزیابی کرد و گفت: اختصاص تسهیلات به واحدهای قدیمی راکد و غیر فعال در جهت بازگشت به تولید، به صرفه  و ضروری تر از ایجاد واحدهای جدید است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح های مطالعاتی و پژوهشی شیلات در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، محمد اله بخش از اجرای طرح های پژوهشی و مطالعاتی تولیدمحور در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه توسعه شیلات استان احصا شده و مطالعاتی در راستای طرح‌های بزرگ حوزه شیلات و آبزیان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح های پژوهشی و مطالعاتی مختلف با هدف اعتماد بخشی و شکوفایی تولید در بخش شیلات و آبزیان برای دستیابی به جهش تولید در اردبیل خاطرنشان کرد: بیش از ۸ طرح در راستای توسعه آبزی‌پروری استان در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل مهمترین طرح های تولید محور را در حوزه شیلات یادآور شد و بیان کرد: طرح های مطالعاتی ایجاد شهرک ماهیان زینتی، مطالعات ایجاد آکواریوم گردشگری، طرح مطالعاتی ایجاد واحدهای آبزی پروری حوضه آبریز ارس با تکیه بر کانال های آبرسان و مطالعه و امکان سنجی ایجاد مجتمع پرورش ماهیان خاویاری حاشیه قزل اوزن شهرستان های خلخال و کوثر از جمله این طرح های مطالعاتی است.

اله بخش با بیان اینکه این طرح های مطالعاتی با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان مطابق زمان بندی دو ساله اجرایی می‌شود، تصریح کرد: دستیابی به دانش فنی تولید، تحقیق و مطالعه بیوتکنولوژیک در زمینه های توسعه ای به منظور استفاده بهینه از منابع شیلاتی استان از مهمترین اهداف و رویکرد این طرح های مطالعاتی است.

وی ادامه داد: وجود منابع آبی این منطقه را به یکی از مناطق مستعد در حوزه شیلات تبدیل کرده و می‌تواند سالانه بخشی از نیاز بازارهای داخلی‌وخارجی را تامین و ارزآوری داشته باشد.

اله بخش بر اهمیت اجرای طرح های مطالعاتی و پژوهشی بخش شیلات در استان تاکید کرد و گفت: توسعه صنعت شیلات در همه حوزه ها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید، ایجاد نوآوری و تنوع خدمات جدید دارای ارزش افزوده و افزایش ضریب نفوذ دانش و تکنولوژی در بخش شیلات از جمله مزایای این طرحها در استان بوده که مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل تصریح کرد: آبزی‌پروری با توجه به ویژگی‌ها و شاخص‌های آن به ‌لحاظ تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذاری مردمی می‌تواند محور توسعه منطقه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • توسعه طرح های مطالعاتی و پژوهشی شیلات در اردبیل
  • توجه ویژه طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» به تکمیل زنجیره ارزش محصولات کمک می‌کند