Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:59:07 GMT

بارش برف آزادراه زنجان – تبریز را سفیدپوش کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۶۴۸۹

بارش برف آزادراه زنجان – تبریز را سفیدپوش کرد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از بارش برف در آزادراه زنجان – تبریز و محور زنجان – طارم خبر داد و گفت: رانندگان تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ استانها زنجان نظرات

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: آزادراه زنجان – تبریز و محور ترانزیت زنجان – میانه حد فاصل کیلومتر 60 تا 70 شاهد بارش پراکنده برف است که سطح جاده را لغزنده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بارش پراکنده برف در محور زنجان – طارم اشاره کرد و گفت: مه غلیظ نیز سبب کاهش دید افقی در این محور شده و لازم است رانندگان در هنگام تردد از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها تا روز آینده ابراز کرد: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به وجود 37 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان زنجان بیان کرد: وضعیت جوی و ترافیکی محورها توسط این دوربین‌ها پایش می‌شود.

امینی به پرهیز از سفرهای غیرضروری تأکید کرد و افزود: در صورت سفرهای ضروری رانندگان با تماس از طریق شماره 141 از وضعیت جوی محورهای مواصلاتی آگاهی لازم را کسب کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: پیش از سفر از سالم بودن وسیله نقلیه و سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل کنند و سوخت خودروی آن‌ها به حد کافی باشد.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور توضیحات تکمیلی ارائه کرد و گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

کد خبر 845522 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم راهنمايى و رانندگى

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان