Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@02:15:40 GMT

فیلم علمی تخیلی هالیوود سروصدا بپا کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۶۵۷۹

فیلم علمی تخیلی هالیوود سروصدا بپا کرد +عکس

 

به گزارش جام نیوز، تصاویر عجیب و هیجان انگیز از پروژه خاص و علمی تخیلی با نام "بازیکن شماره یک" ساخته استیون اسپیلبرگ منتشر شد.

 

فیلم سینمایی "بازیکن شماره آماده" ساخته "استیون اسپیلبرگ" کارگردان مطرح هالیوود 30 مارس 2018 اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

 

این فیلم بر پایه رمانی به همین نام از ارنست کلاین با بازی تای شریدان در نقش وید اوون واتس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مرد جوانی است که به‌دنبال شکار تخم‌مرغ هلیدی است. تخم‌مرغ هلیدی نام گنجی پنهان‌شده در دنیایی مجازی است.

 

 

تای شرایدن در غالب نقش اول این فیلم ظاهر شده و اولیویا کوک، سمیون پگ، مارک ریلنس، بن مندلسون و تی.جی. میلر از دیگر بازیگران "بازیکن شماره یک آماده" هستند.

 

بازیکن شماره یک اثر "ارنست سلین" انجام داده و کمپانی برادران وارنر ساخت آن را بر عهده گرفته است.

 

تای شریدان در نقش وید اوون واتس به ایفای نقش می‌پردازد. او مرد جوانی است که به‌دنبال شکار تخم‌مرغ هلیدی است.

 

این برای چندمین بار است که کارگردان "ای.تی"، "آرواره‌ها"، "فهرست شیندلر"، "پارک ژوراسیک" به سراغ فیلمی از سینمای علمی تخیلی رفته است.

 

افکار

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷.۶ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی ظهر شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان با اشاره به تداوم فعالیت‌های راهسازی در استان اظهار کرد: امسال ۲۷.۶ کیلومتر انواع راه شامل راه اصلی و بزرگراه ساخته شده که از این مقدار ۲۳ کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: از مجموع ۲۷.۶ کیلومتر راه ساخته شده در سالجاری، ۱۹.۴ باند دوم یا بزرگراه در مسیرهای بیجار- دیواندره، بیجار- همدان، سقز- بانه، گردنه صلوات آباد و کمربندی سریش آباد است که برای ساخت آن پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فتحی تصریح کرد: ۸.۲ کیلومتر راه اصلی نیز در مسیرهای بانه-سوته، اورامان-نوین و ورودی شهر مریوان در سال ۱۴۰۲ زیر بار ترافیک رفته که برای ساخت و بهره‌برداری از آن یک هزار و۶۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد: هم اکنون در حوزه راهسازی استان ۲۱ کیلومتر بزرگراه و ۱۵ کیلومتر راه اصلی در حال اجرا است که امیدواریم با تأمین منابع مالی لازم در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6056462

دیگر خبرها

  • تکیه بیگلربیگی - کرمانشاه
  • بزرگ‌ترین هواپیمای جهان ساخته می‌شود + جزئیات
  • ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • شهرک سینمایی نور
  • کدام بازیکن دربی دو شماره داشت!
  • بیش از ۲۷ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد
  • ۲۷.۶ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد
  • حاشیه‌های «بی‌بدن» به سود آن تمام می‌شود؟
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد