Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو پیشین تیم ملی تکواندو گفت: باتوجه به مسابقات مهمی که پیش رو داریم به نظر نمی‌رسد تغییر کادر فنی به صلاح تکواندو باشد.

مجید امین ترابی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اینکه این روزها بحث تغییر کادر فنی تیم ملی تکواندو مطرح شده، شاید به دلیل شرایطی است که تیم ملی در یک سال اخیر داشته است. در این خصوص باید با دقت نظر بیشتری مسائل مربوطه  را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابتهای گرندپری و یا همین مسابقات گرنداسلم شرایط خاصی دارد و خوشبختانه ملی پوشان در چنین رقابتهای سطح بالایی مبارزات خوبی به نمایش می گذارند و روند خوبی دارند. 

وی ادامه داد: تیم ملی میدان مهمی چون بازی‌های آسیایی را پیش رو دارد و فکر می کنم تغییر کادر فنی بعد از یکسال که روی مهدی بی باک و همکارانش سرمایه گذاری شده، به صلاح تکواندو نیست. این چنین نیست که بخواهیم ایرادات مربیان تیم ملی یا شکست ها را نادیده بگیریم، ولی چرا فقط نقاط ضعف آن بیان می شود؟ بدون شک در کنار این ضعف ها و اشکالات، نقاط مثبت هم وجود داشته و باید با ارائه راهکارهای منطقی برای رفع اشکالات موجود تلاش کنیم. 

عضو پیشین تیم ملی تکواندو افزود: من با رئیس فدراسیون نیز این موضوع را مطرح کرده ام که استفاده از لفظ مخالف و الفاظی از این دست برای منتقدان تکواندو به هیج عنوان صحیح نمی باشد. همه این عزیزان از دلسوزان تکواندو هستند و می توانند به رشد و پیشرفت رشته مورد علاقه خود کمک کنند. می توان جلساتی در فدراسیون تشکیل داد که این بزرگان هم انتقاد کنند و هم راهکار ارائه دهند و با این روش از تجربه همه اهالی تکواندو بهترین بهره برده شود. بدون شک شخصی که سابقه هدایت تیم ملی را دارد و سالهاست در این رشته تجربه کسب کرده می تواند با نقطه نظرات خود کمک موثری باشد.

امین ترابی با اشاره به جلسات متعدد شورا و کمیته فنی در فدراسیون اظهار داشت: در این جلسات باید دقت نظر بیشتری روی مسائل داشت و تصمیم سازی ها با در نظر گرفتن تمام جوانب باشد. مربیان تیم های مختلف ملی که عضو شورای فنی هستند نمی توانند در خصوص کادر فنی منطقی تصمیم گیری کرده و بی طرف نظر دهند. باید افراد متخصص را به شورای فنی دعوت کرد که بی طرف نظر بدهند. ضمن اینکه صحبت های بی باک هم باید شنیده شود. خیلی از مواقع در شورا تصمیماتی به اشتباه گرفته شده که به سادگی می توان با نظارت و مدیریت نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

سخنگوی شورای فنی با بیان اینکه باید به مربیان جوان و سازنده بها داد، اظهار داشت: این کار هم انگیزه را بین مربیان بالا می برد و هم برای آینده پشتوانه سازی خواهد شد. شما توجه کنید از مهماندوست گرفته تا مقانلو و بی باک همه روزگاری در کادر فنی تجربه کسب کرده و بعدها به مربیان بزرگی در دنیای تکواندو تبدیل شدند. ضمن اینکه  تصمیمات شورای فنی باید ضمانت اجرایی داشته باشد. به عبارت ساده تر به قول ها و وعده های که می دهیم عمل کنیم. 

این کارشناس تکواندو افزود: باید در سطح ملی از نفراتی در جایگاه ها استفاده شود که با تجربه بالا، توانایی کمک به تیم ملی را داشته باشند. برخی از این دوستان که هم اکنون مشغول به فعالیت هستند نهایت تلاش خود را به کار می گیرند و کمک می کنند ولی در برخی جایگاه ها می توان از نفرات با تجربه تری بهره برد. به عبارتی باید در انتخاب نفرات دقت نظر بیشتری داشته باشیم و افرادی مسلط به کار و مورد قبول ملی پوشان باشند. 

وی افزود: باید گام های برای بهتر شدن وضعیت مربیان برداشته شود. چرا باید مربیان مطرحی که در تیم های ملی مسئولیت دارند، در لیگ هم سرمربی باشند؟ از آن سو به مربیانی که در لیگ سالهاست توانایی خود را ثابت کرده اند، در بخش ملی بها نمی دهیم. این موضوع در بلند مدت مشکل ساز خواهد شد. 

دارنده نشان طلای دانشجویان جهان ادامه داد: باید در تصمیم سازی های خود دقت نظر بیشتری داشته باشیم. معتقدم همه اهالی تکواندو باید اختلافات را کنار گذاشته و با درایت فدراسیون همه یکپارچه در کنار هم برای سربلندی رشته مورد علاقه خود تلاش کنند.خیلی ها هستند که عاشقانه به تکواندو خدمت کنند. باید مشکلات رفع شده تا جامعه تکواندو مانند گذشته  با وحدت و انسجام مثالزدنی در کنار هم برای رسیدن به آینده ای روشن کار کنیم.

امین ترابی در پایان گفت: بازیهای آسیایی در ۵ وزن برگزار می شود و شرایط متفاوت نسبت به گذشته است. اهالی تکواندو باید با انسجام و همدلی از تیم ملی حمایت کرده و با بیان نقاط ضعف و قوت و همچنین استفاده از تجربیات همه بزرگان با تجربه برای رسیدن به موفقیت و تکرار نتایج درخشان ۲۰۱۴، در اندونزی گام های موثری برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران