Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : آیه سادات آذریان عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 شهرستان دزفول، توانست این رتبه و موفقیت را کسب کند.

غلامرضا شنبدی افزود : این نوجوان موفق خوزستانی عضو باشگاه کتاب‌خوانی شهر خورشید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 دزفول می باشد که توانست در بخش‌ نامه به نویسنده این جام را دریافت کند و نامه خود را برای هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده بزرگ کشورمان قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد : همچنین باشگاه «کشکول» از شهرستان رامهرمز نیز به‌عنوان یکی از باشگاه‌های برگزیده و برتر کشور معرفی شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : آیه سادات آذریان در نخستین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در پارسال نیز موفق به کسب مقام نخست کشوری در بخش‌نامه به نویسنده شده بود.

900

نوجوان خوزستانی کتاب‌خوانی کشکول

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»