Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک مسکن استان زنجان با اشاره اینکه ۱۷۲ فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی از سهمیه سال ۹۵ پرداخت شده است گفت: سال آینده توجه بیشتری به بافت فرسوده می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ استانها زنجان نظرات

سلمان داشاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به فرا رسیدن سالروز تاسیس بانک مسکن در 25 دی اشاره و اظهار داشت: بانک مسکن در 25 دی سال 1317 تاسیس شد و در این سال‌ها خدمات ارزنده‌ای را به مشتریانش عرضه کرده و بانک مسکن همواره در این سال‌ها توانسته است بخشی از نیازهای اساسی مردم که همان مسکن است را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی جوانان مسکن است و مفتخریم که بانک‌ مسکن توانسته است برای نیازهای جوانان پیش‌قدم شود و نیازهایشان را پاسخ دهد و با اندکی پس‌انداز می‌شود ‌وام‌های مسکن با سود پایین دریافت کرد.

مدیرعامل بانک مسکن استان زنجان به صندوق پس‌انداز مسکن یکم اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی این صندوق کمک به رونق و توسعه مسکن در جامعه است و خوشبختانه این صندوق توانست بعد از مدت‌ها نرخ تسهیلات مسکن را تک رقمی کند.

وی به جزئیات تسهیلات صندوق یکم بانک مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: مشتریان می‌توانند با 30‌میلیون تومان در بانک مسکن افتتاح حساب کنند و بعد از 12 ماه می‌توانند تا 60 میلیون تومان از بانک تسهیلات دریافت کنند.

داشاد به سود تسهیلات صندوق یکم بانک مسکن اشاره کرد و افزود: مشتریانی که برای بافت فرسوده از صندوق یکم‌ بانک ‌‌مسکن تسهیلات دریافت کنند سود وام به 8 درصد می‌رسد و اگر خارج از بافت فرسوده باشد سود تسهیلات 9/5 درصد است.

افتتاح 4 هزار و 663 فقره حساب در صندوق یکم بانک مسکن

وی با ابراز خرسندی از استقبال بی‌نظیر مردم برای طرح صندوق یکم‌ بانک مسکن گفت: تا‌کنون در سطح استان 4 هزار و 663 مورد در صندوق یکم بانک مسکن افتتاح حساب شده است.

مدیرعامل بانک مسکن استان زنجان بازپرداخت تسهیلات مسکن صندوق یکم را 12 سال برشمرد و تصریح کرد: ماهانه قسط‌های این وام 600 هزار تومان برای تسهیلات انفرادی و یک ‌میلیون و 200 هزار تومان برای تسهیلات زوجین است و این طرح بانک مسکن می‌تواند بسیار برای زوجین مفید باشد و بتواند آن‌ها را صاحب خانه کند.

وی از پیشنهاد جدید بانک مسکن برای اعطای وام 80 میلیونی قرض‌الحسنه به دولت خبر داد و افزود: فعلا این طرح مصوب نشده است و در مرحله اجرایی قرار نگرفته است.

داشاد از طرح خوب صندوق مسکن جوانان خبر داد و گفت: زوجین می‌توانند برای فرزندان خود در بانک‌ مسکن با عنوان مسکن جوانان افتتاح حساب و حداقل ماهیانه 25 هزار تومان به این‌‌حساب واریز کنند و بعد از سال پنجم می‌توانند وام مسکن با نرخ 9 درصد دریافت کنند.

وی بیان کرد: سقف وام صندوق مسکن جوانان بستگی به مدت دارد و هرچقدر به 15 سال نزدیک باشد می‌توانند از وام بیشتری برخوردار شوند.

این مقام مسئول با اشاره به وام‌های بانک‌ مسکن برای بافت فرسوده شهر گفت: بانک‌‌مسکن برای هر واحد در بافت فرسوده 40 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

وی گریزی به مقاوم سازی مسکن روستاییان زد و گفت: مقاوم‌سازی مسکن روستاییان از سال 84 آغاز شد و بانک مسکن یکی از بانک‌های عامل این طرح است که سالیانه همانند بانک‌های دیگر به این بانک سهیمه داده می‌شود.

داشاد گفت: سهمیه بانک مسکن برای مقاوم‌سازی مسکن روستاییان در سال گذشته 200 عدد بود که تاکنون 172 مورد پرداخت شده و مابقی تکمیل پرونده شده است‌ به زودی وام‌های 18 تا 20 میلیون تومانی خود را با کارمزد 4 درصد دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان‌ کرد: بانک مسکن از سال 84 تا کنون به بیش از 10 هزار واحد وام مقاوم‌سازی مسکن روستاییان پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک‌‌ مسکن استان زنجان در ادامه ابراز کرد: امیدواریم مشکل مسکن جوانان و مردم در سال آینده بهبود یابد و بانک مسکن تلاش دارد نیاز اساسی مردم را حل کند.

وی یکی از سیاست‌های دولت را ورود به بافت فرسوده دانست و تصریح کرد: سال آینده به بخش فرسوده توجه بیشتری خواهیم کرد.

داشاد گریزی به وام‌های مسکن مهر استان زنجان زد و تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی مشتریان مسکن‌های مهر را به چند بانک‌ عامل معرفی کرده است که یکی از بانک‌ها بانک مسکن است‌.

قسط‌بندی 40 هزار فقره تسهیلات مسکن مهر

وی افزود: بانک مسکن وام 42 هزار واحد در سطح استان را به عهده گرفته است که نزدیک به 40 هزار نفر تسهیلات را قسط بندی کرده و بیش از 2 هزار نفر در مرحله قسط بندی هستند.

این‌‌ مسئول در ادامه به اعطای وام‌های ازدواج اشاره و خاطرنشان کرد: بانک مسکن استان زنجان بیش از سهمیه استانی خود وام ازدواج را به جوانان اعطا کرده است.

وی به اعطای وام و تسهیلات به کمیته امداد اشاره کرد و افزود: بانک مسکن به لطف خدا توانست چندین فقره وام به انجمن‌های خیران و نیز به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعطا کند و این عزیزان را در راستای خرید مسکن کمک کند.

داشاد در پایان با بیان اینکه شعبه‌های 19 گانه بانک مسکن در سطح استان آماده ارائه هرگونه خدمات به شهروندان زنجانی است، تصریح کرد: بانک مسکن تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن در جامعه است.

وی گفت: سیاست بانک مسکن این است که افرادی که با درآمد متوسط و پایین هستند را پوشش دهد و سعی دارد افرادی که متراژ منازلشان کمتر از 75 متر مربع است از تسهیلات بانک‌ استفاده کنند.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان