Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین سیاه‌جامگان گفت: مگر می‌شود سرمربی تیم از جدایی من بی‌اطلاع باشد در حالی که خودش گفت اگر می‌خواهی بروی، برو ما مانع نمی‌شویم. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حسین بادامکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دلیل جدایی‌اش از مشکی‌پوشان و اینکه رضا عنایتی گفته دلیل این مسئله را نمی‌داند، عنوان کرد: قصد جدایی از مشکی‌پوشان را نداشتم اما در این چند روز یکسری اتفاقاتی در تیم دیدم که تصمیم به جدایی گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اگر می‌ماندم اتفاقات خوبی رخ نمی‌داد و برای همین در تمرین روز شنبه تیم نزد رضا عنایتی رفتم و به او گفتم با شرایط موجود قصد ماندن در تیم را ندارم و او هم اصلا مخالفتی نکرد و گفت اگر می‌خواهی بروی، برو و ما مانع نمی‌شویم.  مگر می‌شود سرمربی تیم از جدایی من بی‌اطلاع باشد؟

وی در پاسخ به این سوال آیا حضور قاسم دهنوی در تیم مشکی‌پوشان باعث جدایی او شده، گفت: ترجیح می‌دهم در مورد برخی مسائل حرفی نزنم و فقط به همین جمله بسنده می‌کنم که اگر در تیم می‌ماندم اتفاقات بدی رخ می‌داد.

بادامکی در واکنش به این موضوع که اختلافش با عنایتی به حرکت او بعد از تعویضش در بازی با پرسپولیس، ربط داشت، تصریح کرد: نه فکر نمی‌کنم موضوع تعویضم مسئله مهمی بوده باشد. مسائل دیگری به این موضوع ربط داشت که بهتر است راجع به آن حرفی نزنم.

هافبک پیشین مشکی پوشان در مورد مقصد آینده‌اش گفت: پیشنهادی از تیم دیگری ندارم و فکر نکنم با توجه به نزدیک شدن به اتمام مهلت نقل‌وانتقالات فرصت پیوستن به تیم دیگری را پیدا کنم.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا قصد خداحافظی از فوتبال را دارد یا نه؟ یادآور شد: احتمال اینکه تا پایان فصل بیرون بمانم زیاد است اما قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم.

انتهای پیام/

 

R1331/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مشکی‌پوشان خراسان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد