Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با وجود اینکه پس از مذاکرات فراوان فدراسیون فوتبال با مسئولان فیفا و برای تسهیل خرید بلیت از سوی هواداران تیم ملی ساکن در کشورمان، بلیت فروشی 70 درصد سهیمه بلیت های مربوط به بازی های ایران به فدراسیون فوتبال واگذار شد اما در فاصله سه روز تا پایان زمان فروش این بلیت ها بیش از نیمی از آن ها به فروش نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خطیر، معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال و مسئول کمیته بلیت فروشی جام جهانی درباره تعداد بلیت های به فروش رسیده بیان کرد: با وجود زحمات فدراسیون فوتبال برای در اختیار گرفتن بلیت فروشی دیدارهای تیم ملی متاسفانه هواداران  ساکن ایران استقبال خوبی از بلیت فروشی انجام ندادند. انتظار داشتیم تمام 5600 بلیتی که در اختیار ما قرار گرفته بود در همان 2 تا 3 روز ابتدایی بلیت فروشی فروخته شود اما متاسفانه به دلایل مختلف بیش از نیمی از بلیت ها باقی مانده است. نزدیک به 1100 نفر در سامانه بلیت فروشی ثبت نام کرده و با واریز مبالغشان حدود 2600 بلیت را خریداری کرده اند.

او ادامه داد: از رسانه ها درخواست می کنم با اطلاع رسانی مناسب مردم کشورمان را در جریان فرصتی که برای آن ها به وجود آمده است قرار دهند. فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از گران فروشی آژانس های مسافرتی با رایزنی فراوان بلیت فروشی جام جهانی را در اختیار گرفت و اکنون هوادارانی که بلیت بازی ها در اختیار دارند می توانند با هزینه ای بین هشت تا ده میلیون تومان به روسیه سفر کنند. این درحالی است که درصورت قرار گرفتن بلیت فروشی در اختیار آژانس ها این رقم به بیش از 20 میلیون تومان افزایش می یافت. اگر مردم بلیت بازی های تیم ملی را خریده باشند سفر به روسیه هم از حالت انحصاری خارج می شود و در این وضعیت تورها مجبور هستند با مبالغ ارزان تری به مردم خدمات دهند. با این حال تاکنون مردم به شکل مناسبی از این فرصت استفاده نکرده اند.

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باور کنید فیفا به هیچ یک از تیم های حاضر در جام جهانی به این شکل بلیت فروشی ها را واگذار نکرده است اما با توجه به اینکه فیفا را از مشکل کارت های اعتباری هموطنانمان مطلع کردیم با فروش 70 درصد سهمیه بلیت بازی های ایران از سوی فدراسیون فوتبال موافقت کرد. درصورت به فروش نرفتن تمام بلیت ها، بلیت های باقی مانده به سامانه فیفا بازمی گردد و هواداران تیم ملی در خارج از کشور می توانند از این سهمیه استفاده کنند. حدود 14 هزار ایرانی در سایت فیفا ثبت نام کرده اند و سهیمه هموطنان ساکن ایران به آن ها می رسد و در اختیار هواداران تیم دیگری قرار نمی گیرد. از آنجاییکه بلیت فروشی جام جهانی هیچ درآمدی برای فدراسیون فوتبال ندارد برای ما هیچ تفاوتی ندارد که ایرانی های داخل کشور بلیت ها را خریداری کنند یا خارج از کشور اما قصد داشتیم هوادارانی که در گرما و سرما حامی تیم ملی هستند با شرایط بهتری بلیت بازی ها را خریداری کنند و به دلیل نداشتن کارت اعتباری مشکلی حس نکنند.

خطیر در پایان تصریح کرد: فدراسیون پس از پایان زمان بلیت فروشی، هیچ بلیتی به مردم تحویل نمی دهد و از ابتدای هفته آینده اسامی متقاضیان را در سامانه فیفا ثبت می کند، چراکه قرار است در نهایت فیفا به علاقه مندان تماشای بازی های تیم ملی بلیت بدهد. ایرانی ها معمولا کارهایشان را در دقیقه 90 انجام می دهند و به همین دلیل امیدوارم در روزهای آتی تمام بلیت ها به فروش برسد.

انتهای پیام/

اظهارات معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بلیت فروشی جام جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد